5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Barry bedankt voor het organiseren het was weer een geweldige dag en graag gedaan.
Verder iedereen bedankt voor het laten zien en horen van de mooie spullen en de gezelligheid.
De elektrostaten waren een grote verrassing en de mfb's had ik nog nooit gezien of gehoord dat was ook een verrassing dat zoiets "ouds" zo kan klinken.
Verder iedereen bedankt voor het laten zien en horen van de mooie spullen en de gezelligheid.
De elektrostaten waren een grote verrassing en de mfb's had ik nog nooit gezien of gehoord dat was ook een verrassing dat zoiets "ouds" zo kan klinken.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Het was een groot succes! Veel mensen hebben een hoop opgestoken tijdens het bouwen van hun luidspreker(s) en gisteren heb ik daar van kunnen genieten, wat op het eerste gehoor lekker klinkt is na 5 minuten soms al vermoeiend en vice versa, ik ben daar nog niet zo geoefend in. Het ontbreken van de wedstrijdleiding was wel duidelijk, Rudy heeft iedereen netjes alles laten horen, maar Wouter z'n afwezigheid heeft er (denk ik) voor gezorgd dat er geen winnaar aangwezen kon worden. Wat dat betreft is dat een les voor de volgende ronde, die er wat mij betreft zeker mag komen. Ik hoop daar zelf ook nog eens in te stappen.Barry2001 schreef:De luidsprekerwedstrijd, er is me gevraagd of de wedstrijd op de luisterdag mocht plaatsvinden zodat bezoekers ook de luidsprekers konden beoordelen. Ik heb weet ik hoeveel vragen gehad van mensen die zich afvroegen hoe dit nou in z´n werk ging, vragen die ik niet kon beantwoorden omdat ik dat ook niet wist. Niet de juiste manier, heb het er gisteren met Wouter over gehad die ook zei dat dit niet de juiste manier was. Daar wil ik het verder bij laten.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Het heeft op mij een overweldigende indruk, achter gelaten. Ik was naar Hengelo gekomen om te kijken naar een eventueel zelf te bouwen speaker set.
Het klonk allemaal erg goed, maar ik heb ook geen geoefend oor om de verschillen er uit te kunnen halen. Ik was erg onder de indruk van de Little One uit de WAF series
.
Verder vond ik de Electrostaat imposant om te zien en klinken.
Kortom te veel indrukken voor een leek en nog geen keuze kunnen maken. Ook de workshop was erg interresant om mee te maken.
Groet,
A3
Het klonk allemaal erg goed, maar ik heb ook geen geoefend oor om de verschillen er uit te kunnen halen. Ik was erg onder de indruk van de Little One uit de WAF series
Verder vond ik de Electrostaat imposant om te zien en klinken.
Kortom te veel indrukken voor een leek en nog geen keuze kunnen maken. Ook de workshop was erg interresant om mee te maken.
Groet,
A3
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
A3Baak schreef:Kortom te veel indrukken voor een leek en nog geen keuze kunnen maken.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=77
Kijk daar daar eens
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik ben nog steeds aan het bijkomen, was al met wel behoorlijk vermoeiend.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Uiteraard heb ik daar ook gekeken, blijft dat de keuze reuze blijft.Shadow schreef:A3Baak schreef:Kortom te veel indrukken voor een leek en nog geen keuze kunnen maken.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=77
Kijk daar daar eens
Nou heb ik wel een lichte voorkeur voor een compacte speaker, en die waren er ook genoeg.
En naar wat ik gehoord heb klonken de aanwezige wedstrijdspeakers allemaal prachtig, dan blijft alleen de WAF nog over.
Ik vond de hoorn speaker er heel bijzonder en apart uitzien en ook heel goed klinken (niet onbelangrijk), maar die gaat hier niet door de WAF heenkomen
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
(Ik zou voor iniminie gaan)
Ik ben idd ook nog brak Gerard en jij hebt nog 2 colleges gegeven!
Ik ben idd ook nog brak Gerard en jij hebt nog 2 colleges gegeven!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Shadow schreef:(Ik zou voor iniminie gaan)
Ik ben idd ook nog brak Gerhard en jij hebt nog 2 colleges gegeven!
+ de schokkende ervaring dat ie Sander Sassen heeft ontmoet...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Voel me nu of ik door bus ben overreden.
Welke eikel heeft mij gisteren de griep bezorgd?

Welke eikel heeft mij gisteren de griep bezorgd?
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik zeg dat Leo het is geweest! 
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik ben het niet geweest, voel mij kip lekker. Ook ik verdenk Leodre schreef:Ik zeg dat Leo het is geweest!
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Die ligt nu ziek op bed, naar ik begrepen heb...
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik ook wat een laag komt er uit dat kastje, zeer vakkundig gemaakt.Shadow schreef:(Ik zou voor iniminie gaan)
Staat dit al als kit bij Rumoh?
Was zeer aangenaam vertoeven, wel heel spijtig dat een dag zo kort is, misschien eens overwegen om er een WE van te maken want ik heb heel veel moeten missen, vooral die electrostaten, ik heb ze wel gehoord, maar spijtig genoeg de uitleg gemist.
Wie had die eigenlijk mee?
DLCP is in ieder geval 1 van de volgende projecten, onderdelen heb ik al
Bedankt allemaal
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Dat zou wel héél erg snel zijn geweest. De incubatietijd is iets langer.dre schreef:Ik zeg dat Leo het is geweest!
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Dus je ontkent niet helemaal? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Gemiddeld 2-4 dagen, maar ik zat gister naast je en je vertelde dat je wat onder de leden had.pappaleo schreef:Dat zou wel héél erg snel zijn geweest. De incubatietijd is iets langer.dre schreef:Ik zeg dat Leo het is geweest!
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik geef toe dat ik flink verkouden ben, maar dat de verschijnselen zich binnen een dag bij anderen openbaren kan niet. Ergo: Iedereen die nu wat heeft, heeft het al dagen eerder opgepikt uit een andere bron.dre schreef:Dus je ontkent niet helemaal?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Wat was ook al weer de definitie van gemiddeld Leo?
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Dat is waar. Personen zonder werkend immuunsysteem kunnen er sneller last van krijgen.ds23man schreef:Wat was ook al weer de definitie van gemiddeld Leo?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Laat ze maar lullen leo ik weet wel beter, Ze zijn er letterlijk ziek van geworden dat jouw inimie's zo goed klonken.pappaleo schreef:Dat is waar. Personen zonder werkend immuunsysteem kunnen er sneller last van krijgen.ds23man schreef:Wat was ook al weer de definitie van gemiddeld Leo?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik heb ze slechts 2 seconden gehoord. Vond dat het een totale chaos was in de soos met de wedstrijdluidsprekers.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Goed dan, los van al of niet werkende immuunsystemen, "wedstrijd"perikelen al wat dies meer zij; een topdag Barry!
Goed genoeg georganiseerd, waarbij geplande luistertijden redelijk goed werden aangehouden.
Beste geluid van de dag voor mij; de ESL's, misschien wat geholpen door de laagakoestiek van de kamer. Zou hier prima mee kunnen leven.
groet,
Aat
Goed genoeg georganiseerd, waarbij geplande luistertijden redelijk goed werden aangehouden.
Beste geluid van de dag voor mij; de ESL's, misschien wat geholpen door de laagakoestiek van de kamer. Zou hier prima mee kunnen leven.
groet,
Aat
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Zweitse is ook ziek.....
Het Hypex virus heb ik vernomen......
Het Hypex virus heb ik vernomen......
