Alle plaatjes zijn verdwenen?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Bericht door Barry2001 »

Weer iets vreemds met afbeeldingen. Nieuwe pc met W10, ik bekijk het forum met Internet Explorer. Vaak zijn de plaatjes op het forum niet zichtbaar, ook nieuwe items niet, soms ook wel. Komt zelfs voor dat in een draadje een aantal plaatjes niet en een aantal wel zichtbaar zijn. Het vreemde is dat het lijkt, laat ik zo zeggen me het alleen nog maar opgevallen is op dit forum.

Probleem heb ik niet op een andere pc hier in huis, XP ook met Internet Explorer. Lijkt een instelling lokaal bij mij hier, iemand dit probleem ook gehad?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Bericht door Barry2001 »

Zit in elk geval in de virusscanner, 'Kapersky Internet Security' waar een jaarlicentie van bij de pc zat toen ik 'm kocht. Als ik die uitzet werkt alles goed. Kan de wereld aan instellingen doen, ga daar even mee experimenteren.
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 943
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 18:09
Locatie: den haag

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Bericht door Jerommel »

Ik zie vandaag geen plaatjes in het 'toonarm mkII' topic.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=23279
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Bericht door pappaleo »

Jerommel schreef:
Ik zie vandaag geen plaatjes in het 'toonarm mkII' topic.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=23279
Als je naast plaatjes kijken het topic ook leest, dan weet je hoe dat komt.
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 943
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 18:09
Locatie: den haag

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Bericht door Jerommel »

Inmiddels, inderdaad...
AntonZ
Berichten: 1343
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 23:32

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Bericht door AntonZ »

Henkjan schreef:
Afbeelding
Het plaatjes probleem had ik helemaal gemist, maar deze vind ik wel prachtig :goeie:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”