De primaire heeft dan een afstand van 20, net als de sec.
Maar de afstand tussen pri tot sec is 25 mm.
Ik ga het gewoon proberen met de 3.2 VA.
Moderator: Beheerdersteam
Je wilt niet weten welke zoekfuncties ik heb gebruikt om het te vinden, en dan kom jij met een Hollander.Kaplaars schreef:Mocht je alsnog opzoek willen naar een perfect passende trafo, ik heb dit type besteld:
http://www.eijlander.nl/2150045m-transf ... l?___SID=U
Beid uw tijd, maar doe het vlug,hannesie schreef:Ik wacht wel af, heb tijd genoeg.
Als ik het op 6 feb er op heb gesoldeerd, is het vlug genoeg.Ah!buis schreef:Beid uw tijd, maar doe het vlug,hannesie schreef:Ik wacht wel af, heb tijd genoeg.
anders bijt de tijd misschien terug![]()
![]()
Anne
Heb ik ook nog wel een :hannesie schreef:Ik wacht wel af, heb tijd genoeg.
sevenup schreef:Ook leuk, hoofdtelefoonversterker met opamp en mosfet klasse A buffer.
Met WC-eend krijg je die print ook niet schoon meneer Cromads23man schreef:Wij van Croma adviseren wc eend.
Inderdaad, ik zie ook geen zekering. Ook zou ik de randaarde nog aansluiten, voor de veiligheid.Barry2001 schreef:Geen zekeringOf zit deze op een niet zichtbare plaats..
2 x 160mA secundair, of rond de 50 á 100 mA primair zou genoeg moeten zijn.hannesie schreef:Volgens mij heb ik er een veel te zware zekering in zitten, wat zou ongeveer de waarde moeten zijn?