Ik ben gek op ijs Bas, dus het klikt vastbas focal m180 schreef:Al heel wat jaren op het forum maar nog nooit in levende lijven tegen gekomen.
5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- SSassen
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
- Leeuwarden
SSassen schreef:Behalve een goed humeur en een fles wijn voor Gerhard?Barry2001 schreef:Welkom SSassen. Gerhard geeft geen lezing maar een workshop. Zal je straks even toevoegen bij de deelnemers, breng je nog wat mee?
Dan is een fles Fladderak toepasselijker voor een Groninger, Sander...
- bas focal m180
- Contacteer:
Als het mee zit word het ijs en pizza in Breda.SSassen schreef:Ik ben gek op ijs Bas, dus het klikt vastbas focal m180 schreef:Al heel wat jaren op het forum maar nog nooit in levende lijven tegen gekomen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Interesseert me geen zak natuurlijkSSassen schreef:Behalve een goed humeur en een fles wijn voor Gerhard?Barry2001 schreef:Welkom SSassen. Gerhard geeft geen lezing maar een workshop. Zal je straks even toevoegen bij de deelnemers, breng je nog wat mee?
- SSassen
- Contacteer:
Ik heb alles al ingepakt voor de aankomende verhuizing ben ik bang :/Barry2001 schreef:Interesseert me geen zak natuurlijkSSassen schreef:Behalve een goed humeur en een fles wijn voor Gerhard?Barry2001 schreef:Welkom SSassen. Gerhard geeft geen lezing maar een workshop. Zal je straks even toevoegen bij de deelnemers, breng je nog wat mee?versterkers, luidsprekers, that kind of shit.
Stel dan toch voor de volgorde om te keren. Pizza met als toetjes heerlijk (ZB) ijsbas focal m180 schreef:Als het mee zit word het ijs en pizza in Breda.SSassen schreef:Ik ben gek op ijs Bas, dus het klikt vastbas focal m180 schreef:Al heel wat jaren op het forum maar nog nooit in levende lijven tegen gekomen.
Ik zou graag op de een of andere manier mijn FRS8 'doosje' willen beveiligen, ben een beetje bang voor diefstal in de wachtruimte aangezien iedereen daar in principe naar binnen kant. Het doosje weegt weinig en is heel snel ongezien mee te nemen.
Iets simpels als een kabeltje om een tafel zou voldoende zijn bijvoorbeeld?
Iets simpels als een kabeltje om een tafel zou voldoende zijn bijvoorbeeld?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Was je er vorig jaar ook, dacht het wel? De koffieruimte op de begane grond is voor iedereen toegankelijk, is cafe voor de wijk zeg maar, als je 'm daar neer wilt zetten zou ik 'm zeker vastzetten. De luisterdag speelt zich op de 1e verdieping af, je zou 'm daar ook in de hal/gang neer kunnen zetten. Op de 1e verdieping zijn die dag verder geen andere aktiviteiten, alleen luisterdag, evengoed is er geen 100% controle, maar dat geldt voor iedereen. Kijk zelf even wat je wilt, als je 'm ergens aan vast wil maken kan dat natuurlijk.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
De Workshop meten, DSPen met de Hypex DLCP van ds23man is opgesplitst in 2 sessies:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 15:30 - 17:00
Sessie 2 13:45 - 15:15
Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15
Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127
Laatst gewijzigd door Barry2001 op zo 24 jan 2016, 9:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kom ook, samen met een setje little/one's 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom! Leuke inbreng, ik zet je erbij in kamer 6.
Barry, ik zie dat je mij hebt ingedeeld in een kamer.
Maar ik doe met de luidsprekers mee met de wedstrijd.
ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn?
Dennis
Maar ik doe met de luidsprekers mee met de wedstrijd.
ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn?
Dennis
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wat je zelf wilt Dennis. Er doen ook mensen mee aan de workshop van Gerhard die ook aan de wedstrijd mee doen. Heb je ingedeeld omdat je een complete set hebt, vandaar.
Ok dan doe ik allebei.
Dennis
Dennis
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Eigen keus Dennis he, alleen de wedstrijd kan ook, nogmaals wat je zelf wilt.
- audioaddict
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, maar knutsel al heel wat jaartjes met audio.
Ik kom graag even kijken om kennis te maken en wellicht nog wat op te steken.
Ik heb helaas momenteel geen toonbare projecten.
Met vriendelijke groet,
Jos
Ik ben nieuw op het forum, maar knutsel al heel wat jaartjes met audio.
Ik kom graag even kijken om kennis te maken en wellicht nog wat op te steken.
Ik heb helaas momenteel geen toonbare projecten.
Met vriendelijke groet,
Jos
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Leuk dat je komt Jos! Je staat erbij.
Dan heb ik een aanmelding gehad van ThomasMFB , van http://www.mfbfreaks.com/. Thomas gaat een aantal MFB sets laten horen, en gedurende de luistersessie hier iets over vertellen, lijkt me zeer interessant. Thomas repareert en verkoopt, ook semi commercieel net als AC, vanwege de link met zelfbouw en de (vermoed ik) belangstelling voor MFB vind ik het een mooie toevoeging voor de luisterdag.
Ik heb Thomas in kamer 3 geplaatst, achter Reinout en Hans aan om 15:00.
Het loopt storm met de aanmeldingen dit jaar mensen, zelfbouw dood? Zelfbouw leeft
Dan heb ik een aanmelding gehad van ThomasMFB , van http://www.mfbfreaks.com/. Thomas gaat een aantal MFB sets laten horen, en gedurende de luistersessie hier iets over vertellen, lijkt me zeer interessant. Thomas repareert en verkoopt, ook semi commercieel net als AC, vanwege de link met zelfbouw en de (vermoed ik) belangstelling voor MFB vind ik het een mooie toevoeging voor de luisterdag.
Ik heb Thomas in kamer 3 geplaatst, achter Reinout en Hans aan om 15:00.
Het loopt storm met de aanmeldingen dit jaar mensen, zelfbouw dood? Zelfbouw leeft
Laatst gewijzigd door Barry2001 op ma 25 jan 2016, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaat het allemaal wel passen onderhand?
Want als je de wedstrijd wil volgen,mis je eigenlijk de helft.............
Want als je de wedstrijd wil volgen,mis je eigenlijk de helft.............
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Je moet keuzes maken, om keuzes te kunnen maken zit ik ook steeds het schema bij te harken. Wil de wedstrijd volgen kun je dus niet naar bv een workshop toe om maar eens wat te noemen dre 
Ben alleen maar blij met aanmeldingen, ik ga ook niemand presentatietijd ontzeggen, laten we blij zijn met de grote belangstelling voor ZBA. En nee inderdaad, alles zien / horen zal niet gaan lukken. Keuzes.
Ben alleen maar blij met aanmeldingen, ik ga ook niemand presentatietijd ontzeggen, laten we blij zijn met de grote belangstelling voor ZBA. En nee inderdaad, alles zien / horen zal niet gaan lukken. Keuzes.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op ma 25 jan 2016, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Er begint ook wat paniek te ontstaan. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dan maar 4 sessies voor mijn workshop zucht...... 
Jaaaaa, leuk leuk leukBarry2001 schreef:Dan heb ik een aanmelding gehad van ThomasMFB , van http://www.mfbfreaks.com/. Thomas gaat een aantal MFB sets laten horen, en gedurende de luistersessie hier iets over vertellen, lijkt me zeer interessant. Thomas repareert en verkoopt, ook semi commercieel net als AC, vanwege de link met zelfbouw en de (vermoed ik) belangstelling voor MFB vind ik het een mooie toevoeging voor de luisterdag.
Zeg Barry, dit is geen ZBA dag meer, dit wordt een complete audioknutselbeurs! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ik weet ook niet wat het is dit jaar Peter. Zoals de vinyl revival (die nooit echt weg is weggeweest) een zelfbouw revival (die ook nooit echt is weggeweest) 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Oja, zou het haast vergeten, heb contact gehad met Hans. Gelukkig gaat het goed met z'n gezondheid, als dit zo blijft waar we uiteraard vanuit gaan zorgt Hans met z'n spullen voor muziek in kamer 6, zodat de aanwezige losse luidsprekers en versterkers iets hebben om weer te geven