Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Major Lockwood
- Berichten: 13
- Lid geworden op: do 21 jan 2016, 10:50
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Doe ook graag mee. Waar grijpt dit precies plaats?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Op de luisterdag in Hengelo. Ik zet je erbij.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Tino haakt ook aan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zet hem erbij, gezien het aantal zal het wel 2 sessies worden.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Heb je nog een gaatje Gerhard?
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Op zich lijkt mij deze workshop erg interessant, maar ik heb die dag al een andere afspraak. Zou het mogelijk zijn om een videocamera te laten meedraaien en later het filmpje van de workshop via wetransfer te delen? Er zijn vast ook andere forumleden die het interessant vinden, maar niet naar Hengelo kunnen/willen.
Zou een erg mooie service zijn.
Zou een erg mooie service zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Mijn kop is al genoeg op tv geweest. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
als er wifi is zouden we dit kunnen proberen?
https://www.periscope.tv/
(of iemand met 4GB data abo?)
https://www.periscope.tv/
(of iemand met 4GB data abo?)
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Is het begin tijdstip van de workshop al definitief? Ik dacht ergens in een luisterdag programma gezien te hebben dat de workshop om 14.00 uur zou beginnen, klopt dit nog steeds? Als er twee sessies komen is er dan één 's ochtends en één 's middags, of is dit nog niet duidelijk?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik zie het ook net staan terwijl ik nog van niets weet. Zal wel een globale indeling zijn. Gezien de aanmeldingen vind ik het wel prettig om de workshop op te delen in twee groepen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Het programma zoals het er nu staat is een opzetje, om een basis te hebben. Hoeveel tijd is er nodig?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Denk twee keer een uur, uitloop tot 1 1/2uur. Misschien een ochtend en middagsessie?
Laatst gewijzigd door ds23man op za 23 jan 2016, 6:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Lijkt me een prima idee. Heb het programma aangepast:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 15:30 - 17:00
Sessie 2 13:45 - 15:15
De workshop vindt dus plaats 6 februari op de luisterdag Oost Nederland, info zie onderschrift.
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15
De workshop vindt dus plaats 6 februari op de luisterdag Oost Nederland, info zie onderschrift.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op za 23 jan 2016, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Voor Tino en Dré graag de laatste sessie.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik zou het prettig vinden om de middagsessie een uurtje eerder te doen, wordt wat laat zo.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zo flexibel als wat, tijd aangepast voor Sessie 2.
- Bijlagen
-
- 64-1.jpg (4.07 KiB) 1155 keer bekeken
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Is dat Hannes? 
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Hans Nootdorp schreef:Op zich lijkt mij deze workshop erg interessant, maar ik heb die dag al een andere afspraak. Zou het mogelijk zijn om een videocamera te laten meedraaien en later het filmpje van de workshop via wetransfer te delen? Er zijn vast ook andere forumleden die het interessant vinden, maar niet naar Hengelo kunnen/willen.
Zou een erg mooie service zijn.
Misschien nog even overwegen? Zullen velen waarderen, denk ik.ds23man schreef:Mijn kop is al genoeg op tv geweest.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zie je een gaatje dan?dre schreef:Is dat Hannes?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
ook geen rimpels dus Photoshop!ds23man schreef:Zie je een gaatje dan?dre schreef:Is dat Hannes?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zou iedereen even willen aangeven welke sessie ze willen bijwonen? Ik wil het netjes verdelen in 2 x 6 deelnemers.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zet mij maar bij de eerste sessie!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
13/2= 6,5.........
Ik zet je erbij!
Ik zet je erbij!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Uhh ... doen wij een privé sessie achteraf Gerhad?ds23man schreef:13/2= 6,5.........![]()
Ik zet je erbij!
