Wat zal jij je thuisvoelends23man schreef:Ah leuk! En wedstrijdje ver plassen.
5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Neeeehhhhh, meenemen!Pjotr schreef:Mooi, kan ik de mijne thuis latenknuisje schreef:Ok.Maar die speelt vast mooier dan de jouwe
![]()
![]()
![]()
Dan maar hopen dat de apparatuur aan de randaarde hangt.ds23man schreef:Ah leuk! En wedstrijdje ver plassen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik nog wel een Gallagher schrikdraadapparaat staan..........
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Ik kom ook en neem mijn EL84 integrated versterker mee.
Groeten,
Jan
Groeten,
Jan
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom Jan, leuk dat je er weer bij bent. Helaas een afmelding, de TDA7293 Parallel New SET Amp van George zal niet gereed zijn voor 6 februari.
Dan heb ik een poging gedaan om een schema op te zetten, zie 3e post van dit draadje. Het is dus een opzet, zie je het graag anders, laat maar horen. Korter, langer, andere tijd, niks moet. De een heeft wat meer tijd dan de ander, zonder iemand te kort te willen doen. Het is ook niet de bedoeling dat alles perse strak op tijd gaat, meer als handvat voor de luisterdag.
Dan heb ik een poging gedaan om een schema op te zetten, zie 3e post van dit draadje. Het is dus een opzet, zie je het graag anders, laat maar horen. Korter, langer, andere tijd, niks moet. De een heeft wat meer tijd dan de ander, zonder iemand te kort te willen doen. Het is ook niet de bedoeling dat alles perse strak op tijd gaat, meer als handvat voor de luisterdag.
Ik krijg de indruk dat de set van Shutdown98 niet erg uit de verf zal komen met deze opzet.
Bijna manshoge luidsprekers. 
Laatst gewijzigd door hannesie op za 16 jan 2016, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Daar heb je een punt. Ga ik aanpassen.
- annejanjager
Hallo,
Na vele jaren van stilstand op het zelfbouw gebied, zelfs wat achteruitgang, wil toch eens kijken wat de stand van zaken is.
Ik neem dus ook geen apparatuur mee.
Groet,
Annejan
Na vele jaren van stilstand op het zelfbouw gebied, zelfs wat achteruitgang, wil toch eens kijken wat de stand van zaken is.
Ik neem dus ook geen apparatuur mee.
Groet,
Annejan
Walter niet mee in de eindronde van de wedstrijd?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Annejan welkom, ik heb je toegevoegd bij de deelnemers.
hallo Barry,
ik wil er ook graag bij zijn.
Weet niet of ik iets mee neem, zit vol met halve projecten.
ik wil er ook graag bij zijn.
Weet niet of ik iets mee neem, zit vol met halve projecten.
Een "Sneak Peak" van de Audio Creative mannen:
http://www.audio-creative.nl/persberich ... uisterdag/
http://www.audio-creative.nl/persberich ... uisterdag/
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom John, staat genoteerd!
Hallo,
Ik zou mezelf ook graag willen aanmelden voor Hengelo. Vorig jaar heel even bij Breda binnengelopen, deze keer neem ik ruimschoots de tijd.
Afgelopen jaar een Pass Pearl2 (met dank aan Kappa), dual mono Pass F6 versterker, Soekris DAC, DCB1 gebouwd. Als iemand interesse heeft neem ik wel wat mee.
Albert
Ik zou mezelf ook graag willen aanmelden voor Hengelo. Vorig jaar heel even bij Breda binnengelopen, deze keer neem ik ruimschoots de tijd.
Afgelopen jaar een Pass Pearl2 (met dank aan Kappa), dual mono Pass F6 versterker, Soekris DAC, DCB1 gebouwd. Als iemand interesse heeft neem ik wel wat mee.
Albert
Er is al weer zat om naar te luisteren zo te zien. Beperk mijn bijdrage maar tot Lenco, phono pre en voorversterker.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom Albert! kijk zelf even svp of/wat je mee wilt nemen. Gijs, heb het aangepast.
Hoi Barry,
Hierbij wil ik me aanmelden om een kijkje te komen nemen op de ZBA dag. Ik neem niets mee, want vanwege een verhuizing staat alles in de opslag.
Groet, Marco
Hierbij wil ik me aanmelden om een kijkje te komen nemen op de ZBA dag. Ik neem niets mee, want vanwege een verhuizing staat alles in de opslag.
Groet, Marco
Ik besef net dat dit evenement georganiseerd is tijdens de carnaval. Volkscultuurbarbaren. Sinds ik slecht loop is het mijn feestje niet meer dus kom ik toch maar, moet ik later wel wat inhalen. 
- pappaleo
- Contacteer:
Wij westerlingen snappen dat inderdaad niet. Komt wel uit dat we nog verder naar het noorden trekken die dag.

- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Als je dit nu pas ontdekt zal de nood inderdaad wel niet zo hoog zijn John
Maar je doet mee met de luidspreker ontwerp wedstrijd toch? Eventjes 'bloemetjes gordijn' in jou set en weldra zal de polonaise de kamer vullen
Toch, hier in de achterlanden (katholieke bolwerken) wordt carnaval wel gevierd, en behoorlijk ook, Oldenzaal die kant op. Zal wel niet zo groot zijn als bij jou in het zuiden daar, maar goed. Heb er zelf helemaal niets mee in elk geval
Marco ook welkom!
Toch, hier in de achterlanden (katholieke bolwerken) wordt carnaval wel gevierd, en behoorlijk ook, Oldenzaal die kant op. Zal wel niet zo groot zijn als bij jou in het zuiden daar, maar goed. Heb er zelf helemaal niets mee in elk geval
Marco ook welkom!
- SSassen
- Contacteer:
Ik kom ook, zit nog te dubben of ik me opgeef voor Gerhard z'n DLCP lezing.
- bas focal m180
- Contacteer:
Welkom.SSassen schreef:Ik kom ook,
Al heel wat jaren op het forum maar nog nooit in levende lijven tegen gekomen.
Lijkt mij totaal overbodig om met jouw kennis van zaken om dlcp en metingen uit te leggenzit nog te dubben of ik me opgeef voor Gerhard z'n DLCP lezing.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom SSassen. Gerhard geeft geen lezing maar een workshop. Zal je straks even toevoegen bij de deelnemers, breng je nog wat mee?
- SSassen
- Contacteer:
Behalve een goed humeur en een fles wijn voor Gerhard?Barry2001 schreef:Welkom SSassen. Gerhard geeft geen lezing maar een workshop. Zal je straks even toevoegen bij de deelnemers, breng je nog wat mee?