Goedenavond, ik ben zelf niet zo"n schrijver, ik vind het altijd leuker om te lezen, maar ik ga me toch maar even voor stellen.
Ik ben Frank Leen, bijna 49 jaar, al van jongs af aan met muziek en geluid bezig, het begon met een autoradio, later een 8track, toen ik begon te werken kwam er een JVC set, die nog steeds speelt bij een vriend van mij.
En langzaam bouw je het steeds verder op, met zelfbouw speakers van Visaton, en de LFA-150 uit de elektuur, maar die spelen bij mijn broer
Nu 40 jaar verder draai ik met een Rotel set, voorversterker RSP-1098, en eindversterker RMB-1095, front speakers Visaton Vox 253 de gewone uitvoering, en als surround de B&W CM1 en de CM Center, en verders een platenspeler van JVC QL-Y5F met een denon DL-160 element, en een cd speler van Pioneer.
De reden dat ik me aanmeld is, dat ik het leuk zou vinden om ervaringen uit te delen met anderen, ik was ook al op zoek naar een audioclub, maar hier in Sassenheim en omstreken kon ik niks vinden, dus mss hebben jullie ideeen?
Zo hier laat ik het even bij.
Groeten Frank
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Even voorstellen
dank je wel, alleen is dit wel een uurtje rijden voor mij, ik zag ook iets in Velzen noord.
Re: Even voorstellen
Velzen is inderdaad nog en beetje in de buurt......
Voor de rest is hier weinig in de regio.
Voor de rest is hier weinig in de regio.