kado ...
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ultrazooom 3.0
Prima, ben heel erg benieuwd.ds23man schreef:Even voor de duidelijkheid.
De Ticcs drivers worden door Hypex gefinancierd als tegenprestatie voor mijn werkzaamheden aan de nieuwe dsp software en als test en demonstratieplatform voor Hypex DIY producten. Dat wil niet zeggen dat ik er enige commerciele belangen bij heb. Wel is mijn insteek, afgezien van het feit dat ik een systeem kan neerzetten wat beter is dan van de bekende high end producenten, de zelfbouwer de mogelijkheden te laten zien wat tegenwoordig mogelijk is met moderne technieken.
Re: Ultrazooom 3.0
Ik vind het knap dat je er zo diep in duikt en je kennis er voor gebruikt, leuk dat je wat voor terug krijgtds23man schreef:Even voor de duidelijkheid.
De Ticcs drivers worden door Hypex gefinancierd als tegenprestatie voor mijn werkzaamheden aan de nieuwe dsp software en als test en demonstratieplatform voor Hypex DIY producten. Dat wil niet zeggen dat ik er enige commerciele belangen bij heb. Wel is mijn insteek, afgezien van het feit dat ik een systeem kan neerzetten wat beter is dan van de bekende high end producenten, de zelfbouwer de mogelijkheden te laten zien wat tegenwoordig mogelijk is met moderne technieken.
Zeker omdat ik laatst ook op nieuwsuur zag dat jullie genoeg andere dingen aan jullie hoofd hebben...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0
even een stukje er uit geknipt waar flink werd gepingpongd tussen SSassen en ds23man over of en hoe je de kwaliteiten van een actief systeem kon bewijzen. maar wat niets te doen had met de discussie over het kado krijgen van spullen
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Ultrazooom 3.0
matjans schreef:Ben ik nou gek?
Hou op joh, op pagina 1 vertelt hij dat ze € 2100 kosten en pas op pagina 8 vertelt hij dat Hypex ze voor hem koopt. Ds23man brult "Hypex" bij alles wat hij doet. Nu blijkt dat hij er domweg voor betaald wordt. Ik zou er vrede mee hebben als hij niet alles wat niet in zijn straatje past afkraakt of belachelijk maakt.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ultrazooom 3.0
Wat maakt het nou uit wie die unit betaalt?
Als Gerhard nu zelf begint over 'sponsor', dan geeft dat aan dat hij dit zelf nu wel wilde melden. Aan het product verandert het niets.
kan
Ik heb meer moeite met de typerende manier, is er niemand die zich dit of dat afvraagt.... etc. Maar ieder zo z'n stijl om de boel juicy te houden, het is een forum.
Flinke uitspraken rechtvaardigen uiteraard gewichtige (tegen)reacties/werpingen, en Sanders redenering kan ik dan ook wel weer volledig volgen.
Titanenstrijd
Edit: taalvaut
Als Gerhard nu zelf begint over 'sponsor', dan geeft dat aan dat hij dit zelf nu wel wilde melden. Aan het product verandert het niets.
kan
Ik heb meer moeite met de typerende manier, is er niemand die zich dit of dat afvraagt.... etc. Maar ieder zo z'n stijl om de boel juicy te houden, het is een forum.
Flinke uitspraken rechtvaardigen uiteraard gewichtige (tegen)reacties/werpingen, en Sanders redenering kan ik dan ook wel weer volledig volgen.
Titanenstrijd
Edit: taalvaut
Laatst gewijzigd door wouter op di 19 jan 2016, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Ultrazooom 3.0
Juist vanwege Sander zijn redenering en het pas na 8 pagina's vertellen dat het gewoon een speaker ter meerdere glorie van Hypex wordt maakt de insteek discutabel. Dan komt de commercie iets te duidelijk om de hoek kijken. Op zich niets mis mee maar maak dat dan gelijk de insteek. Post het in het juiste sub forum en dan is er niets aan de hand. En als de, een beetje te vaak, grote mond van Gerhard ook eens wat getemperd wordt, zou het op ZBA een stuk prettiger zijn...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: kado ...
al in een van de eerste posts wordt vertelt dat er een sponsor in beeld is, alleen nog niet welke.
