renckforce mp2000
Moderator: Beheerdersteam
renckforce mp2000
Wie weet iets over renckforce, ik zag een 100 Watt stereo eindtrap voor nog geen 90 euro voorbijkomen.
Op internet kon geen gebruikers ervaringen vinden
Ik heb voor mijn aktief systeem totaal 8 kanalen nodig (2 x laag, mid. en hoog)
Nou ben ik niet te beroerd om zelf iets te maken, uiteindelijk zijn de speakers en het analoge scheidingsfilter ook zelfbouw, maar dit is een wel erg aantrekkelijke aanbieding.
Tenzij het bagger is natuurlijk.
Ik gebruik nu een samenraapsel van 3 verschillende versterkers, klinkt op zich prima maar midden ruist en de versterker voor laag heeft het zwaar met 2 Ohm belasting.
Op internet kon geen gebruikers ervaringen vinden
Ik heb voor mijn aktief systeem totaal 8 kanalen nodig (2 x laag, mid. en hoog)
Nou ben ik niet te beroerd om zelf iets te maken, uiteindelijk zijn de speakers en het analoge scheidingsfilter ook zelfbouw, maar dit is een wel erg aantrekkelijke aanbieding.
Tenzij het bagger is natuurlijk.
Ik gebruik nu een samenraapsel van 3 verschillende versterkers, klinkt op zich prima maar midden ruist en de versterker voor laag heeft het zwaar met 2 Ohm belasting.
- pappaleo
- Contacteer:
Re: renckforce mp2000
Is Theduboracle niet eens een keer met eem Renkforce bezig geweest? Weet niet of het wat geworden is.
Fantastisch leesvoer is het in ieder geval wel.
Fantastisch leesvoer is het in ieder geval wel.
- pappaleo
- Contacteer:
Hij was er van de week een paar keer bijna afFR_Aad schreef:De kurk zit nu nog op de fles he?
https://www.conrad.nl/nl/renkforce-mp-2 ... 07000.html
Mijn gevoel zegt dat het een chipversterk(tje) is met zeer waarschijnlijk een onderbemeten voeding...
Mijn gevoel zegt dat het een chipversterk(tje) is met zeer waarschijnlijk een onderbemeten voeding...
Vast een onderbemeten voedinkje dat kan haast niet anders voor dat geld.
Maar ik heb het volle vermogen niet nodig, met een kwart heb ik na een half uurtje al
fluitende oren.
Maar ik heb het volle vermogen niet nodig, met een kwart heb ik na een half uurtje al
fluitende oren.