Ik moet zelfs even zoeken waar die staat.FR_Aad schreef:Die Quad is Hans zijn meetversterker.
Maar even voor de duidelijkheid, aanwezig Nakamichi 400 eindtrap, Quad 405 II, LM 4780, Hypex 180 SS editie, met een enkele SMPS, Hypex 180HG mono met HxR met 1 maal SMPS per blok.
En die laatste zijn diegene die tot voor kort dan het mid/hoog hier aanstuurden.
En de ruimte en details zijn dan sterk beter te ervaren, en ook dan een vloeiender karakter, een beter totaalbeeld.
En als mijn vrouw binnenkomt, gaat het geluidsniveau op het level van normaal praten, ( tikkie terug) en moet je elkaar kunnen verstaan zonder stemverheffing.
En dan het "DING" , ik vertelde het mijn vrouw, "tja, hoe moet je anders al die dingen noemen, net als een auto, die zijn rood grijs of bv groen.
Wat voor een auto heeft Henk dan?."" ........... uuuh , een bruine Corsa.
De luidsprekers heten "boxen".
Dat wisten jullie nog niet natuurlijk.
