dynaudio
Moderator: Beheerdersteam
Dynaudio levert al sinds jaar ebn dag geen drivers meer voor de zelfbouw. Misschien wel voor de car-hifi ????
Je kunt nog wel je oude drivers inleveren en er een nieuwe voor terugkopen, mocht je oude kaputt zijn.
Misschien over een paar jaar weer? Focal was ook gestopt, maar schijnt toch weer te gaan leveren......
Wowly
Je kunt nog wel je oude drivers inleveren en er een nieuwe voor terugkopen, mocht je oude kaputt zijn.
Misschien over een paar jaar weer? Focal was ook gestopt, maar schijnt toch weer te gaan leveren......
Wowly
http://www.speakerenco.nl/content/nieuws.html
Daar staat dat er nog wel een paar tweeters zijn....
Groet, Joris
Daar staat dat er nog wel een paar tweeters zijn....
Groet, Joris
-
Duck Twacy
- Berichten: 530
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Re: dynaudio
Even uit de oude doos
Begrijp ik nu goed dat ze hier wel weer te koop zijn??
https://www.hifisound.de/en/Do-it-yours ... /Dynaudio/
Begrijp ik nu goed dat ze hier wel weer te koop zijn??
https://www.hifisound.de/en/Do-it-yours ... /Dynaudio/
-
Duck Twacy
- Berichten: 530
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Re: dynaudio
Oh ja, ik zie dat je de tekst als je t in je mandje wil doen:
Chassis just in exchange by entry for the original.
Plese send the defective driver to following adress:
Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as
Chassis just in exchange by entry for the original.
Plese send the defective driver to following adress:
Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as
Re: dynaudio
Dat is dan dikke pechDuck Twacy schreef:Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as
Re: dynaudio
Zonder wat af te willen doen aan de kwaliteit van enkele Dynaudio-chassis, er is toch zát minstens even goed spul gewoon te koop?
Re: dynaudio
Die duitse site is inderdaad een leuke site, maar ze zijn er dol op om oude modellen als nieuw te verkopen bij losse componenten.
Ze hebben wel lekker veel, uiteraard geen goldnnote aandrijfriem, welke ze er zouden moeten verkopen...... zo frustrerend.
Ze hebben wel lekker veel, uiteraard geen goldnnote aandrijfriem, welke ze er zouden moeten verkopen...... zo frustrerend.
Re: dynaudio
Hifisound is een al lang bestaande zaak. In de jaren '80 bracht men daar verschillende edities van het lautsprecherjahrbuch uit. Dat was toentertijd hard nodig, er was niets anders.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: dynaudio
Ik heb hier ergens "Ausgabe 7" nog liggen. Een aandrijfriem staat er inderdaad niet in.markbakk schreef:Hifisound is een al lang bestaande zaak. In de jaren '80 bracht men daar verschillende edities van het lautsprecherjahrbuch uit. Dat was toentertijd hard nodig, er was niets anders.
