dynaudio

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mister 2
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 13 mar 2005, 12:17

dynaudio

Bericht door mister 2 »

Zijn de drivers van dynaudio appart te verkrijgen?
Heb deze namelijk als tweeter in de wagen zitten en ben er zeer over te spreken.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dynaudio levert al sinds jaar ebn dag geen drivers meer voor de zelfbouw. Misschien wel voor de car-hifi ????

Je kunt nog wel je oude drivers inleveren en er een nieuwe voor terugkopen, mocht je oude kaputt zijn.

Misschien over een paar jaar weer? Focal was ook gestopt, maar schijnt toch weer te gaan leveren......

Wowly
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Dynaudio Car-Hifi drivers zijn wel los te koop, hifi-drivers helaas niet meer.
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

http://www.speakerenco.nl/content/nieuws.html

Daar staat dat er nog wel een paar tweeters zijn....

Groet, Joris
Duck Twacy
Berichten: 530
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag

Re: dynaudio

Bericht door Duck Twacy »

Even uit de oude doos

Begrijp ik nu goed dat ze hier wel weer te koop zijn??

https://www.hifisound.de/en/Do-it-yours ... /Dynaudio/
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: dynaudio

Bericht door ds23man »

Dat is ter vervanging, oude driver eerst insturen.
Duck Twacy
Berichten: 530
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag

Re: dynaudio

Bericht door Duck Twacy »

Oh ja, ik zie dat je de tekst als je t in je mandje wil doen:

Chassis just in exchange by entry for the original.

Plese send the defective driver to following adress:


Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as ;)
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: dynaudio

Bericht door Zweitse »

Duck Twacy schreef:
Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as ;)
Dat is dan dikke pech :mrgreen:
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: dynaudio

Bericht door markbakk »

Zonder wat af te willen doen aan de kwaliteit van enkele Dynaudio-chassis, er is toch zát minstens even goed spul gewoon te koop?
richard39
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 jan 2016, 21:08

Re: dynaudio

Bericht door richard39 »

Die duitse site is inderdaad een leuke site, maar ze zijn er dol op om oude modellen als nieuw te verkopen bij losse componenten.
Ze hebben wel lekker veel, uiteraard geen goldnnote aandrijfriem, welke ze er zouden moeten verkopen...... zo frustrerend.
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: dynaudio

Bericht door markbakk »

Hifisound is een al lang bestaande zaak. In de jaren '80 bracht men daar verschillende edities van het lautsprecherjahrbuch uit. Dat was toentertijd hard nodig, er was niets anders.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: dynaudio

Bericht door pappaleo »

markbakk schreef:
Hifisound is een al lang bestaande zaak. In de jaren '80 bracht men daar verschillende edities van het lautsprecherjahrbuch uit. Dat was toentertijd hard nodig, er was niets anders.
Ik heb hier ergens "Ausgabe 7" nog liggen. Een aandrijfriem staat er inderdaad niet in. :mrgreen:
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: dynaudio

Bericht door markbakk »

In eerdere edities ook niet... Bij mij staat er nog eentje uit '86.
Plaats reactie