Nieuw lid; even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Okke
Berichten: 34
Lid geworden op: do 07 jan 2016, 15:42

Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door Okke »

Hallo allemaal,

Mijn Naam is Okke Mostard en ik stel me graag even voor. Ik ben 33 jaar oud en werk als docent-begeleider met een lesbevoegdheid maatschappijleer. Beroepshalve heb ik dus niets met techniek te maken. Maar ik was als kind/tiener altijd aan het rommelen met audio apparatuur. Ik heb toen een jaartje elektrotechniek (MBO) gedaan, maar ben afgezwaaid en later sociale wetenschappen gaan studeren.

Nu, een jaar of 15 later heb ik toch de smaak weer te pakken gekregen en ben weer aan het rommelen gegaan. Qua kennis zit ik een beetje in de "heeft wel een klokje horen luiden, maar weet niet waar de klepel zit" categorie. Daar loop ik nu een beetje tegenaan, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! De eerste vraag post ik vanavond.
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door Thomox »

Het forum blijft alsmaar groeien, leuk!
Welkom hier :)
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 943
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 18:09
Locatie: den haag

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door Jerommel »

Welkom!

Ik weet ook niet altijd waar de klepel hangt overigens... :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door ds23man »

Kijk eens tussen je benen! :mrgreen: :rofl: :lol:

Sorry, was een inkoppertje!
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 943
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 18:09
Locatie: den haag

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door Jerommel »

:shock: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door Ah!buis »

Welkomstlied voor de nieuwkomer :D
Anne
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door ds23man »

1picard-triple-facepalm-3.jpg
1picard-triple-facepalm-3.jpg (8.53 KiB) 967 keer bekeken
Okke
Berichten: 34
Lid geworden op: do 07 jan 2016, 15:42

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door Okke »

Dank voor dit eh.. feestelijke welkom. De klepel is inmiddels ook gevonden, nogmaals dank!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Bericht door ds23man »

Heb je gelijk je ontgroening gehad. :lol:
Plaats reactie