Uhm... Da's misschien wel een goeie... Dit krijg je dus als je het druk hebt, hij voor de 4e keer via Facebook begint te zeuren en ik er effies snel een antwoord op wil zonder de tijd te nemen er even naar te zoeken...
MarcoSQ schreef:Stel dat je wél nog kastberekensimulatiedingessoftware had. Welke getalletjes had je daarin dan ingevoerd ?
Onsubtiele hint : alle parameters ontbreken in je post, en zijn ook niet eenduidig te vinden op het net. Niet te simuleren op deze manier...
Lijkt me een typisch high-Q ding. Dus : gesloten kast. Liefst aan de grote kant.
Maar : wordt voor (en vooral dóór een) gabber gebruikt. Hou maar lekker klein die dichte kast, blijft het wat langer heel

, en diepgang heb je dan toch niet nodig.
Gok op een litertje of 30-40 ofzo, dat doet wel boenkieboenkie. En de akoestiek van de auto regelt de rest wel. (edit. IS het eigenlijk wel voor de auto ?)
Ook een goeie... Ik herhaal mijn antwoord aan Henkjan hier...
Het neefje in kwestie is nog maar net 18, hij heeft nog geen auto. Het is dus voor thuis.
Jerommel schreef:MarcoSQ schreef: en diepgang heb je dan toch niet nodig.
Er zit anders genoeg diep laag in moderne dansmuziek.
Destijds in gabber-house misschien niet, maar hoe heet die moderne meuk...
O ja, jump-style (geloof ik) en sowieso hardcore dingen van nu bevat heel het spectrum, en zeker ook diep laag !
Ik geloof dat ik een jaar of tig achterloop... Aan de andere kant, ik geef de voorkeur aan muziek die daadwerkelijk gemaakt word door iemand met een hartslag. De huidige muziekstromingen interesseren me niet zo heel veel.
Ik ga effies uitrekenen hoe groot het kastje in de link van Henkjan is, dan mag hij daarmee gaan stoeien.
Iedereen enorm bedankt voor de reacties!