5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Goh, en ik maar denken dat Barry die dag georganiseerd had...... 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ochnee, staat toch dat zij ook van de partij zijn en een link naar 'ons' forum? Lijkt me duidelijk genoeg. Niet iets om een probleem van te maken.hannesie schreef:Als je dat dan leest, krijg je de indruk alsof zij de dag organiseren.
De vermelding dat het een ZBA aangelegenheid is in basis opzet is of wordt, is niet echt zo genoemd.
Wel wat jammer dan.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
De manier van brengen is wel wat sneaky Barry, het lijkt zo i.d.d. of zij de dag organiseren. Erg netjes kan ik het ook niet vinden.
Laatst gewijzigd door Pjotr op za 02 jan 2016, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
+1 
Ik krijg de indruk alsof ZBA bij hun te gast is.
Ik krijg de indruk alsof ZBA bij hun te gast is.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Inderdaad, slechts 1 onduidelijk! linkje waarbij zelfs de naam ZBA niet genoemd wordt..
Voor de rest wordt zorgvuldig vermeden (wat op zich knap is) wie de zaak in feite organiseert, jammer.
groet,
Aat
Voor de rest wordt zorgvuldig vermeden (wat op zich knap is) wie de zaak in feite organiseert, jammer.
groet,
Aat
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Nogmaals ik vind het niet zo'n ding. Wel dat onze mooie hobby aan het vergrijzen is en er zo nieuwe impuls komt door projecten met laagdrempelige instap, het is denk ik ook (met respect) over het algemeen een ander publiek dan hier op ZBA zit. Daarbij komt dat we elkaar nodig hebben, het wijkcentrum is een echt mooie locatie (al zeg ik het zelf
) waarvan de huur niet op te brengen is door 25-30 man die gemiddeld vanuit ZBA op een luisterdag komt. Of de entree moet drastisch omhoog, en dat wil ik ook niet.
Het artikel is aangepast, er staat nu bij dat een aktiviteit is georganiseerd door 'ons' forum.
Het artikel is aangepast, er staat nu bij dat een aktiviteit is georganiseerd door 'ons' forum.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Mooi zo, wel met eigen veren pronken
Wat dat vergrijzen betreft: Heb die AC webshop eens doorgeneusd. Dat gaat daartegen ook niet helpen
Maar evengoed beloofd het een mooie dag te gaan worden Barry
Maar evengoed beloofd het een mooie dag te gaan worden Barry
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Even miereneuken:
Deze dag wordt speciaal georganiseerd door het Zelfbouw Audio Forum
Versus:
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Deze dag wordt speciaal georganiseerd door het Zelfbouw Audio Forum
Versus:
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
We maken er gewoon een mooie dag van mensen. Keus genoeg voor ieders smaak, als een kamer je niet kan bekoren, hup, ga je gewoon een deurtje verder 
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Het is natuurlijk aardig om te zien hoe de twee groepen elkaar ontmoeten.
De ene groep die contact zoekt met hun "goeroe" (gechargeerd) en de andere groep die zelf een goeroe denkt te zijn.(eveneens gechargeerd)
Kan een leuke kruisbestuiving geven!
groet,
Aat
De ene groep die contact zoekt met hun "goeroe" (gechargeerd) en de andere groep die zelf een goeroe denkt te zijn.(eveneens gechargeerd)
Kan een leuke kruisbestuiving geven!
groet,
Aat
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Staat in de agenda!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Dat staat 3 Koningen hier ook, toch hoef ik dan niet de deur uit
Maar je staat erbij, welkom! Breng je nog iets mee?
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik heb zo''n discussie ook wel eens gehad in ons fietsclubje. ZBA is net als ons clubje geen rechtspersoon en daarom is de vraag wie een luisterdag organiseert niet heel moeilijk. http://nl.wikipedia.org/wiki/Rechtspersoon
Als ZBA voor de wet iets wil organiseren zal er eerst een vereniging moeten worden opgericht. Met alle bijkomende verplichtingen zoals ledenvergaderingen. Dat is nog best een gedoe.
Als ZBA voor de wet iets wil organiseren zal er eerst een vereniging moeten worden opgericht. Met alle bijkomende verplichtingen zoals ledenvergaderingen. Dat is nog best een gedoe.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik had dus een visioen waarbij ik Dick zijn versterkers zag demonstreren met de muziek van Chris Brown, Usher, en Ludacris.Barry2001 schreef:Wel dat onze mooie hobby aan het vergrijzen is en er zo nieuwe impuls komt door projecten met laagdrempelige instap,
het is denk ik ook (met respect) over het algemeen een ander publiek dan hier op ZBA zit. .
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Wie?ray5150 schreef:Ik had dus een visioen waarbij ik Dick zijn versterkers zag demonstreren met de muziek van Chris Brown, Usher, en Ludacris.Barry2001 schreef:Wel dat onze mooie hobby aan het vergrijzen is en er zo nieuwe impuls komt door projecten met laagdrempelige instap,
het is denk ik ook (met respect) over het algemeen een ander publiek dan hier op ZBA zit. .![]()
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Juist, en dat denk nu 99 % van de forum leden...FR_Aad schreef:Wie?
Da's hele andere kost dan van die navelstaarderige singer-songwriters...
Want dit is wat een groot deel van de jeugd leuk vind.
Die hebben geen boodschap aan Studio Brussel en Kink FM, maar luisteren naar FunX en Radio Decibell
Het andere deel is verknocht aan Trance en Radio 538.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
IJs en weder dienende ben ik er ook bij. 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
IJs misschien weer in Breda.knuisje schreef:IJs en weder dienende ben ik er ook bij.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Leuk dat je er weer bij bent Knuistermans!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Mensen, gezien het hoge aantal aanmeldingen en de luidsprekerontwerpwedstrijd gaan we opschalen. Vanmiddag ben ik bij het wijkcentrum geweest, we hebben nu optie op 6 kamers (waren er 4 vorig jaar). Daar zitten 2 nieuwe kamers bij die we nog niet eerder gebruikt hebben. Mooie kamers, vloerbedekking, zijn in gebruik door de muziekschool, prima akoestiek, zelfs extra geisoleerd. Niet aaneensluitend dus weinig overspraak, qua formaat ongeveer even groot als de kamers die we vorig jaar gebruikt hebben.
Met de aanmeldingen die er nu zijn kunnen we deze goed vullen, is er voldoende tijd voor de demo´s, en zijn de bezoekers meer verspreid over de ruimtes. Het is een optie, mocht door bv weersomstandigheden (zoals vandaag) het bezoekersaantal tegenvallen kunnen we zo naar minder ruimtes toe en blijft het flexibel.
Uiteraard is en blijft er altijd ruimte voor nieuwe aanmeldingen
Met de aanmeldingen die er nu zijn kunnen we deze goed vullen, is er voldoende tijd voor de demo´s, en zijn de bezoekers meer verspreid over de ruimtes. Het is een optie, mocht door bv weersomstandigheden (zoals vandaag) het bezoekersaantal tegenvallen kunnen we zo naar minder ruimtes toe en blijft het flexibel.
Uiteraard is en blijft er altijd ruimte voor nieuwe aanmeldingen
Laatst gewijzigd door Barry2001 op wo 06 jan 2016, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Hierbij geclaimd voor de workshop!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Kijk maar eens naar buiten. Dat kun je claimen 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Zal ik wat ijs bij je langsbrengen? 
