Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je huis is toch nog niet klaar? 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Nee, en dat gaat ook niet lukken voor 6 Februari.ds23man schreef:Je huis is toch nog niet klaar?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Basílica i Temple Expiatori de la Sagrada Família is eerder klaar.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Oftewel die kerk in Barcalona... 
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Moet ik je hand vasthouden?SSassen schreef:Ik durf niet ...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Als een koe naar 't slachthuis? ...cve schreef:Moet ik je hand vasthouden?SSassen schreef:Ik durf niet ...
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Koeien hebben geen handen.SSassen schreef:Als een koe naar 't slachthuis? ...cve schreef:Moet ik je hand vasthouden?SSassen schreef:Ik durf niet ...
Waar ben je bang voor? Allemaal heel vriendelijke mensen op het forum, doen geen vlieg kwaad. Hooguit wat harde bewoordingen maar in het echt reuze sympathiek in de regel.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Die enkele grote mond heeft dat alleen als hij veilig achter zijn toetsenbord zit. In het echt hoor je ze niet.cve schreef:Koeien hebben geen handen.SSassen schreef:Als een koe naar 't slachthuis? ...cve schreef:Moet ik je hand vasthouden?![]()
Waar ben je bang voor? Allemaal heel vriendelijke mensen op het forum, doen geen vlieg kwaad. Hooguit wat harde bewoordingen maar in het echt reuze sympathiek in de regel.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Mischien een stomme vraag maar wat houd deze DLCP workshop in?
Groet,
A3
Groet,
A3
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ook geen idee.A3Baak schreef:Mischien een stomme vraag maar wat houd deze DLCP workshop in?![]()
Groet,
A3
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik geef een workshop waarbij we een luidspreker ( die ik niet ken) actief gaan aansturen met de digitale dsp x-over van Hypex; de DLCP.
- We gaan de drivers meten
- Corrigeren en x-over punten leggen in de Hypex HFD software
- Het resultaat beluisteren.
http://www.hypex.nl/product/2012-11-23- ... /dlcp.html
Het slachtoffer:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 34&t=23119
- We gaan de drivers meten
- Corrigeren en x-over punten leggen in de Hypex HFD software
- Het resultaat beluisteren.
http://www.hypex.nl/product/2012-11-23- ... /dlcp.html
Het slachtoffer:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 34&t=23119
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Stil zitten, mond dicht en luisteren naar de meester.
Oja en die duld geen tegenspraak dan ga je gelijk op de gang.
Indien akkoord ben je welkom.
Oja en die duld geen tegenspraak dan ga je gelijk op de gang.
Indien akkoord ben je welkom.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
En ik heb een
bij me.

- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Als het kan wil ik wel aan schuiven
Denk dat luisteren het meer duidelijk maakt.
Groet,
A3
Denk dat luisteren het meer duidelijk maakt.
Groet,
A3
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je staat erbij.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Interessant.
Begint dan wel een beetje op een 'soundsystem' te lijken.
Maar dan met voornamelijk de voordelen er van.
Maar ik kom niet naar Hengelo...
Begint dan wel een beetje op een 'soundsystem' te lijken.
Maar dan met voornamelijk de voordelen er van.
Maar ik kom niet naar Hengelo...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Er gaan genoeg Hagenezen waar je mee kunt rijden.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
En sommige Hagenezen wonen nog verder dan Drievliet. Voor hij daar is, is hij al halverwege Hengelo 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Een beet jerommel op de trekhaak moet toch niet zo'n probleem zijn?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
ray5150 schreef:
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Even geheugen opfrissen ?ray5150 schreef:![]()
ray5150 schreef:Jerommel schreef:Tjonge, da's nog verder dan Drievliet !?![]()
![]()
Ik zou het daar dan ook geen Den Haag meer willen noemen...![]()
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Leo's postcode valt niet eens in de 2500-2599 range... 
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik doe ook graag mee in deze voor mij zeer goed getimede workshop. Ik neem aan dat tijdstip (niet te idioot vroeg graag, ik moet uit Rotterdam komen) en exacte locatie nog bekend worden.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
ds23man schreef:Een beetje rommel op de trekhaak moet toch niet zo'n probleem zijn?
