Ook met usb audio/meetmic ? Nooit parallels geprobeerd, maar virtualbox en usb audio was iig een dramads23man schreef:Even voor Co:
Its working using Parallels on Mac!
Heeft ie ook zijn kerstpakket!
Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Het is maar de vraag of de meetfunctie werkt met een virtualisatie, maar om even een look and feel te krijgen kan het handig zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Even een tip, installeer HFD niet onder de c:/programfiles. Kan problemen opleveren met schrijfrechten van de settings.xml file. Installeer op je D schijf of in een aparte map op je C schijf. Dit is een bug die niet eerder naar boven gekomen is doordat alle testversies geen gebruik maakten van de "installer".
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Beginnersfoutjeds23man schreef:Even een tip, installeer HFD niet onder de c:/programfiles. Kan problemen opleveren met schrijfrechten van de settings.xml file.
Zowel de installer, als het uiteindelijke uitvoerbare bestand. Een computer-dummy snapt dat niet.
Iets positiever: software was helaas altijd de zwakkere kant van de Hypex producten, en hebben me destijds keihard weggeduwd van hun (software driven) producten.
Fantastische hardware, echt waar, misschien zelfs zonder gelijke. Maar de software verloor de eindgebruiker, en een logische workflow toch wel erg uit het oog...
Bijna jammer dat ik deze software niet volledig kan gebruiken : heb geen Hypex spullen meer. Maar dit begint er echt goed uit te zien. Dikke duim omhoog. Hoop echt dat hun software, hun hardware recht aan gaat doen. And if so : dan moet ik het toch maar weer eens gaan proberen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dat van die installer fout komt doordat ik tot op het release moment nooit de installerversie heb kunnen testen. Dat van windows smartscreen is bekend, om dat op te lossen moet eerst de applicatie door microsoft "gekeurd" worden.
Ben blij dat je blij bent over het resultaat, heeft veel bloed zweet en tranen van Reini en mij gekost om tot dit te komen. De Ultrazoooms hebben geduldig diverse tests moeten doorstaan.
Ben blij dat je blij bent over het resultaat, heeft veel bloed zweet en tranen van Reini en mij gekost om tot dit te komen. De Ultrazoooms hebben geduldig diverse tests moeten doorstaan.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ziet er wel lekker uit ja, bij gebrek aan dlcp nog even wachten totdat ik daadwerkelijk iets ermee kan 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ben heel benieuwd! Ziet er goed uit idd het screenshot. Ik zal de software binnenkort testen op mijn psc2.400 modules. Heb je nu de mogelijkheid voor input EQ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Geen input EQ, daar zal de firmware voor herschreven moeten worden.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Jammer, dat mis ik nog echt namelijk! Staat dat nog op de planning?
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Nog een dingetje:
Bij asymmetrische shelf: De pole en zero Q/frequency staan precies verkeerd om (pole=zero en zero=pole)... Mijn luisprekers klonken al opeens zo iel na het uploaden van de uit de vorige versie gekopieerde instellingen
Bij asymmetrische shelf: De pole en zero Q/frequency staan precies verkeerd om (pole=zero en zero=pole)... Mijn luisprekers klonken al opeens zo iel na het uploaden van de uit de vorige versie gekopieerde instellingen
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Merkwaardig dat die tester dat niet is opgevallen.....tigradekat schreef:Nog een dingetje:
Bij asymmetrische shelf: De pole en zero Q/frequency staan precies verkeerd om (pole=zero en zero=pole)... Mijn luisprekers klonken al opeens zo iel na het uploaden van de uit de vorige versie gekopieerde instellingen
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ja, 100% testen is natuurlijk nooit mogelijk. Mooi dat er een nieuwe versie is van de Hypex Filter Designer. Ik hoop er snel mee aan de slag te kunnen gaan. Mijn DLCP ligt al een jaar te wachten op gebruik (maar dat ligt meer aan mijn tijdgebrek dan aan de HFD).
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op za 02 jan 2016, 12:20, 2 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Wanneer is de definitieve versie klaar? Ik wil namelijk m'n As2.100's eens gaan gebruiken, heb ze een paar jaar geleden gekocht, maar weinig gebruikt omdat de software toch wel wat te wensen overliet.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
De software is functioneel en stabiel. Heb mijn Ultrazoooms er opnieuw mee ingeregeld en het resultaat is verbluffend goed. Werkt veel nauwkeuriger en mede door de toepassing van de microfooncorrectie betrouwbaarder. Wel even controleren of je de laatste firmare in je AS2.100's hebt.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
kijk nou eens wat een leuke spot:vertel, vertel 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
De NC500 in ieder geval niet.Chris_T schreef:Ook voor particulieren?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Veel slechter dan ISIS kan je een productnaam momenteel niet kiezen, zeker gezien de gruwelijkheden die de groep met dezelfde naam vooral in Syrië aanricht ...Henkjan schreef:kijk nou eens wat een leuke spot:vertel, vertel
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
die naam snapte ik ook al niet iddSSassen schreef:Veel slechter dan ISIS kan je een productnaam momenteel niet kiezen, zeker gezien de gruwelijkheden die de groep met dezelfde naam vooral in Syrië aanricht ...Henkjan schreef:kijk nou eens wat een leuke spot:vertel, vertel
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Foto van even geleden, gezien de huidige situatie logisch dat we deze naam niet meer gaan gebruiken. Product moet nog wat laatste testjes hebben en dan wordt het beschikbaar voor fabrikanten onder een nieuwe naam.
Jan-Peter
Jan-Peter
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Maar inderdaad een niet geheel slim bedoelde vormgeving van letters en of symbolen.
Ik las op DIYAUDIO eerst ook ISIS, en het gevoelsmatige WHAT THE FFF... enz. doen ze nu toch?
Edit, dus toch een OEM product?
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Inderdaad een OEM product. Dit product is helemaal pin compatibel met de nieuwe NCORE(R) NCxxxMP lijn. Ook dat is alleen een OEM product...
De naam is erg ongelukkig gekozen. Maar ja zulk soort zaken kan je nu eenmaal niet altijd voorzien...
De naam is erg ongelukkig gekozen. Maar ja zulk soort zaken kan je nu eenmaal niet altijd voorzien...
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
OK, dan kunnen we onze eigen KII 's bouwen?............
I.p.v. de UcD34MP, dan een NC xxMP.?
I.p.v. de UcD34MP, dan een NC xxMP.?
