Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Er schijnt een kerstkadootje onderweg te zijn.

Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Spannend. Hopelijk is het datgene waar ik de Kerstman om heb gevraagd. Het project P&P verwacht ik niet.ds23man schreef:Er schijnt een kerstkadootje onderweg te zijn.![]()
![]()
![]()
Coopvol
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Maar nog geen Mac versie voor Co.cve schreef:Spannend. Hopelijk is het datgene waar ik de Kerstman om heb gevraagd. Het project P&P verwacht ik niet.ds23man schreef:Er schijnt een kerstkadootje onderweg te zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Coopvol
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Seismogram van de Groningse bodem?cve schreef:He, wat een leuke avatar!
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Nee, software van Groningse bodem.pappaleo schreef:Seismogram van de Groningse bodem?cve schreef:He, wat een leuke avatar!
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Nee, ik blijf weer met lege handen achter. Het is niet eerlijk.hannesie schreef:Maar nog geen Mac versie voor Co.cve schreef:Spannend. Hopelijk is het datgene waar ik de Kerstman om heb gevraagd. Het project P&P verwacht ik niet.ds23man schreef:Er schijnt een kerstkadootje onderweg te zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Coopvol
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Die avatar kwam toen Bas 't over een 24 (of was 't 34) duim sub had met een membraan van bijna kg.pappaleo schreef:Seismogram van de Groningse bodem?cve schreef:He, wat een leuke avatar!
Toen vroeg ik ook al "Heb je die avatar opgenomen toen ze de zware sub aan 't testen waren ?"
Lijkt in het klein idd net een seismogram
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Mac versie komt er aan, er moet nog gewerkt worden aan de meetfunctie. USB audio op de Mac schijnt niet zo eenvoudig te zijn.cve schreef:Nee, ik blijf weer met lege handen achter. Het is niet eerlijk.hannesie schreef:Maar nog geen Mac versie voor Co.cve schreef:Spannend. Hopelijk is het datgene waar ik de Kerstman om heb gevraagd. Het project P&P verwacht ik niet.![]()
Coopvol
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Als er vragen zijn over de werking, stel die hier dan gewoon. Er is nl nog geen gebruiksaanwijzing.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Haal je toch gewoon een tweedehands windows-laptopje van Marktplaats ?cve schreef:Nee, ik blijf weer met lege handen achter. Het is niet eerlijk.hannesie schreef:Maar nog geen Mac versie voor Co.cve schreef:Spannend. Hopelijk is het datgene waar ik de Kerstman om heb gevraagd. Het project P&P verwacht ik niet.![]()
Coopvol
Of is de Apple religie zo streng dat je dat niet geestelijk kunt verwerken...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Wel met minimaal W7, op oudere microsoft meuk draait het niet.
Maar wat vinden jullie ervan? Ben hier sinds 12 oktober als pre-betatester zeer druk mee geweest.
Maar wat vinden jullie ervan? Ben hier sinds 12 oktober als pre-betatester zeer druk mee geweest.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Nee, ik wacht liever. Zo lang zal het nu ook weer niet gaan duren. En ik heb nog genoeg onafgemaakte projecten.Haal je toch gewoon een tweedehands windows-laptopje van Marktplaats ?
Co
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Maar helaas geen linux-versie, als je geen van de idiote apple/winfail religie zou willen...ray5150 schreef:Haal je toch gewoon een tweedehands windows-laptopje van Marktplaats ?
Of is de Apple religie zo streng dat je dat niet geestelijk kunt verwerken...
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ziet er goed uit! werkt behoorlijk intuitief. Ik heb als vingeroefening even de biquad settings vanuit mijn dsp file in HFD2.7 gekopieerd. Kan ik vanuit deze beta software zonder gevaar uploaden naar een AS2.100, of moet dan eerst de firmware van de AS2.100 geupdate worden?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dat is geen probleem, alhoewel altijd beter is om de laatste firmware in je dsp te hebben.
Verder is het niet mogelijk om je oude dsp files in de Beta te laden vanwege een veranderde opslagmethodiek.
Verder is het niet mogelijk om je oude dsp files in de Beta te laden vanwege een veranderde opslagmethodiek.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Even voor Co:
Its working using Parallels on Mac!
Heeft ie ook zijn kerstpakket!
Its working using Parallels on Mac!
Heeft ie ook zijn kerstpakket!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ome Co kan natuurlijk ook even via Bootcamp Windows 7 installeren, dan kan hij ook gelijk wat andere Windows applicaties draaien?
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dan moet je natuurlijk wel over Windows 7 beschikken. Een tijdje XP op de Mac gebruikt maar werd daar niet vrolijk van.SSassen schreef:Ome Co kan natuurlijk ook even via Bootcamp Windows 7 installeren, dan kan hij ook gelijk wat andere Windows applicaties draaien?
Co
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dat is dan ook een OS van zo'n dikke 15 jaar oud... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
En de nieuwe HFD draait alleen vanaf W7. Paardentrams rijden toch ook niet meer? 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ook met usb audio/meetmic ? Nooit parallels geprobeerd, maar virtualbox en usb audio was iig een dramads23man schreef:Even voor Co:
Its working using Parallels on Mac!
Heeft ie ook zijn kerstpakket!
