Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Maar goed, om een serieuze bijdrage aan dit forum te geven de volgende dienstmededeling:
Ik zou graag een workshop willen geven meten, DSPen met de Hypex DLCP. Daar heb ik dan wel een slachtoffer voor nodig met een twee weg systeem ( zonder passief filter) of een drieweg systeem als iemand nog een Ncore kan mee brengen. Onder het motto s'ochtends meten en instellen en s'middags luisteren.
Ik wil in ieder geval graag langs komen om van je te leren, en als het zo uitkomt heb ik ook wel een set te filteren. Ben nog in de houtbouwfase, maar wordt een breedbander met ripole ondersteuning. De bedoeling is die actief te gaan filteren met de Najda, maar heb nog geen meetset paraat.
De Najda dan weer wel, we zouden de DSP's onderling kunnen vergelijken.
Ik zie trouwens maar 4 aanmeldingen voor de luidspreker wedstrijd, waarvan 2 van 1 deelenemer Er zijn er toch veel meer dacht ik, of zijn die (nog) niet af?
Ik zie trouwens maar 4 aanmeldingen voor de luidspreker wedstrijd, waarvan 2 van 1 deelenemer Er zijn er toch veel meer dacht ik, of zijn die (nog) niet af?
Ik ben er ook bij met Filter Less Fits.
Dre komt volgens mij ook, hing nog even van iets anders af. Hopelijk zijn TB LBVS ook mee.
Chris, dat moeten we even zien, en even taxi regelen voor hem en/of de spullen.
M_cruiser heb ik gevraagd of hij met z'n Walt Scanspeak/Vifa monitoren aanwezig wil zijn. Dat is vooralsnog wel de planning
Ik zie trouwens maar 4 aanmeldingen voor de luidspreker wedstrijd, waarvan 2 van 1 deelenemer Er zijn er toch veel meer dacht ik, of zijn die (nog) niet af?
Ik ben er ook bij met Filter Less Fits.
Dre komt volgens mij ook, hing nog even van iets anders af. Hopelijk zijn TB LBVS ook mee.
Chris, dat moeten we even zien, en even taxi regelen voor hem en/of de spullen.
M_cruiser heb ik gevraagd of hij met z'n Walt Scanspeak/Vifa monitoren aanwezig wil zijn. Dat is vooralsnog wel de planning
Ik hoop dat al dit moois er ook nog in de middag staat, ik zie erna uit.
Ik zie trouwens maar 4 aanmeldingen voor de luidspreker wedstrijd, waarvan 2 van 1 deelenemer Er zijn er toch veel meer dacht ik, of zijn die (nog) niet af?
Ik ben er ook bij met Filter Less Fits.
Dre komt volgens mij ook, hing nog even van iets anders af. Hopelijk zijn TB LBVS ook mee.
Chris, dat moeten we even zien, en even taxi regelen voor hem en/of de spullen.
M_cruiser heb ik gevraagd of hij met z'n Walt Scanspeak/Vifa monitoren aanwezig wil zijn. Dat is vooralsnog wel de planning
Gaaf, dat gaat een echte wedstrijd worden ik werk morgen de openingspost wel even bij. Ik hoop dat Chris erbij kan zijn, vervoer is vast wel te regelen dan wel vanwege gezondheidsperikelen.
Ja vind ik ook, bijzonder Heb Wouter toegevoegd, Dre, M_cruiser en Chris wacht ik nog even mee tot er bevestiging is. Daarover gesproken Bas, was dat niet wat voor jou, meedoen met een setje?
Ja vind ik ook, bijzonder Heb Wouter toegevoegd, Dre, M_cruiser en Chris wacht ik nog even mee tot er bevestiging is. Daarover gesproken Bas, was dat niet wat voor jou, meedoen met een setje?
Philips ad1256 koste nieuw €45,- per kant, geen verplichting welke versterker dus met mijn versterker met toonregeling zou ik mee mogen doen
Philips tweeter erbij van €12,50 (nieuwprijs).
Ik ben me aan het inlezen van de meet set van Rumoh, en wat je met Arta allemaal kan meten.
Ik kom ook
Ben benieuwd zal mijn eerste keer zijn.
Ik neem mijn set Discovery-4 speakers mee, gebouwd door Troels Gravesen http://www.troelsgravesen.dk/DISC-4.htm
Soekris ladder dac DAM 1021-21 Versie 2 (nu nog op plankje, wellicht straks in case) met Waveio: https://goo.gl/photos/XbG1624rGyrnMHpC8
Bryston B60sst
En als het lukt ook de Hypex UCD700HG stereo eindbak die nu nog in onderdelen staat te wachten op bouw inspiratie.
Ik kom ook
Ben benieuwd zal mijn eerste keer zijn.
Ik neem mijn set Discovery-4 speakers mee, gebouwd door Troels Gravesen http://www.troelsgravesen.dk/DISC-4.htm
Soekris ladder dac DAM 1021-21 Versie 2 (nu nog op plankje, wellicht straks in case) met Waveio: https://goo.gl/photos/XbG1624rGyrnMHpC8
Bryston B60sst
En als het lukt ook de Hypex UCD700HG stereo eindbak die nu nog in onderdelen staat te wachten op bouw inspiratie.
Bedankt
Ik verheug me er op!
Leuk om mijn set te laten horen en leuk om die van anderen te bewonderen en te beluisteren, inspiratie op te doen en fijn de hele dag te "audioën"