Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Hier graag aanmelden!
1 LeoPappa .
2 Gijs .
3 Zweitse .
4 Dre, Onze verloren zoon .
5 Sander 1238 .
6 Winfield .
7 Wouter .
8 Tigradekat .
9 A3Baak .
10 HansvS .
11 Major Lockwood .
12 Tino .
13 EnjoyProg .
14 Bean .
15 Pad .
16 M_Cruiser .
Ochtendsessie:
1. EnjoyProg
2. Bean
3. Gijs
4. Sander1238
5.Tigredekat
6. Major Lockwood
7. Pad
8. Wouter
Middagsessie:
1. Dre
2. Tino
3.LeoPappa
4. Winfield
5. M_Cruiser
6. Zweitze
7. A3Baak
8. HansvS
1 LeoPappa .
2 Gijs .
3 Zweitse .
4 Dre, Onze verloren zoon .
5 Sander 1238 .
6 Winfield .
7 Wouter .
8 Tigradekat .
9 A3Baak .
10 HansvS .
11 Major Lockwood .
12 Tino .
13 EnjoyProg .
14 Bean .
15 Pad .
16 M_Cruiser .
Ochtendsessie:
1. EnjoyProg
2. Bean
3. Gijs
4. Sander1238
5.Tigredekat
6. Major Lockwood
7. Pad
8. Wouter
Middagsessie:
1. Dre
2. Tino
3.LeoPappa
4. Winfield
5. M_Cruiser
6. Zweitze
7. A3Baak
8. HansvS
Laatst gewijzigd door ds23man op vr 05 feb 2016, 10:59, 23 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Is dat nodig als je 980 plaatsen hebt 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Maar ik meld me graag aan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Meer stoelen hebben ze niet in het wijkcentrum!pappaleo schreef:Is dat nodig als je 980 plaatsen hebt
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Is er dan een max gesteld aan het aantal deelnemers?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik ga geen stoelen van huis meenemen!

- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Staan kan ook. Is goed tegen spataderen 
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Nee, dat begrijp ik. Maar waarom aanmelden, gaat de deur op slot tijdens de workshop?ds23man schreef:Ik ga geen stoelen van huis meenemen!![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Op zich niet, maar het is wel handig om te weten hoeveel mensen de zaak willen volgen qua ruimte en voorzieningen.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Oké, zet mij maar op de lijst. Moet nog wel even mijn schoonmoeder lief aankijken of zij 6 februari op mijn kinderen wil passen
Heb je al een aanvangstijd in gedachte?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Variabele demping in de vorm van gaan en komen van bezoekers doen de metingen ook weer geen goed snoekie denk ik? Of kun joe daar omheen en wel doorheen meten 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ligt aan het tijdstip van de workshop.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zet mij er ook maar bij
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Och, het feitelijke meten is maar 2x 3 seconden. Zit een beetje te filosoferen over de vorm en aantal deelnemers. Misschien een aantal keer in een klein groepje en de deur op slot. Of eenmalig voor een grote groep. Ben daar nog niet uit.Barry2001 schreef:Variabele demping in de vorm van gaan en komen van bezoekers doen de metingen ook weer geen goed snoekie denk ik? Of kun joe daar omheen en wel doorheen meten
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Wie gaat de workshop geven?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Majoor Kees.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zet mij er ook maar bij, graag! Leuk, ben benieuwd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je staat erbij!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Aangezien dit forum al een grote Sterblok is:
BUMP!

BUMP!
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik wil me wel afmelden. Het is dat ik die week in Oostenrijk hopelijk op de lange latten vertoef met in de namiddag/avond een gezellig samenzijn
Toch vind ik het wel jammer. Hoewel ik wel aan het klooien ben geweest met de AS2.100 en de Najda weet je maar nooit of het handiger of beter kan.
Toch vind ik het wel jammer. Hoewel ik wel aan het klooien ben geweest met de AS2.100 en de Najda weet je maar nooit of het handiger of beter kan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Bumpje.
Uiteraard met de nieuwe Hypex software.
En met een beetje geluk kan ik de Armonia Ticcs drivers laten zien ( alleen voor deelnemers van de workshop).
Uiteraard met de nieuwe Hypex software.
En met een beetje geluk kan ik de Armonia Ticcs drivers laten zien ( alleen voor deelnemers van de workshop).
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik ben er graag bij!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je staat erbij.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik durf niet ...
