Caliber rmd574bt werkt niet goed

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Dennisgolf
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 07 dec 2015, 22:38

Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door Dennisgolf »

Als ik de radio aansluit geeft deze niet het goede scherm zie foto weten jullie wat het probleem is
Bijlagen
FB_IMG_1449516674713.jpg
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door pappaleo »

Hallo ik ben AlfaLeo en denk dat het door de sjoemelsoftware komt.
Edit: Dit was niet aardig van mij, maar ik vond ook dat je je zo leuk voorstelde: Hallo, ik ben Dennis en rijd een vw golf. Ik lees al een tijdje mee en vind dat vragen hier altijd serieus in behandeling worden genomen. Nu heb ik zelf een vraag.....
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 08 dec 2015, 10:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door ray5150 »

Een vlugge wandeling door de gebruiksaanwijzing leert dat het ding voorzien is van de mogelijkheid om een achteruitrij camera aan te sluiten.
Heb je die ook ?

http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... CEIVER.pdf
Dennisgolf
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 07 dec 2015, 22:38

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door Dennisgolf »

Nee dat heb ik niet daar dit is ook niet echt nodig want dst is een optie
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door SARK »

Heb je al een paar keer op de "Mode Selection" knop gedrukt :?:
6. Mode Selection
Press the MODE Button to cycle the Play Modes between RADIO, USB, SD and AUX in.
Dennisgolf
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 07 dec 2015, 22:38

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door Dennisgolf »

Nee daar reageert de radio ook niet op
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door ray5150 »

Terug naar de winkel ermee ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Bericht door ds23man »

Per ongeluk de draad voor de automatische camera inschakeling (achteruitrijlampen), aan de plus gehangen?
Plaats reactie