Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Beetje pijnlijk inderdaad. Als je op zijn profiel klikt staat er wel in memoriam.
- bas focal m180
- Contacteer:
Of juist niet zodat men niet in vergetenheid raakt.knuisje schreef:Dit kan wel weg toch?
Of een speciaal ''in memoriam'' topic of ''in memoriam'' bij leden.
Laten we daar a.u.b. geen discussie over maken.bas focal m180 schreef:Of een speciaal ''in memoriam'' topic of ''in memoriam'' bij leden.
Knuisje merkt heel terecht op dat een automatisch gegenereerde verjaardagsmelding ongepast is in deze. Dus werk aan de winkel voor beheer.
- asterduc
- Contacteer:
inderdaad, ik vind het goed om af en toe herinnerd te worden aan deze aangename mensen.bas focal m180 schreef:Of juist niet zodat men niet in vergetenheid raakt.knuisje schreef:Dit kan wel weg toch?
Het af en toe voorbij komen van de naam fineermannetje heb ik in de voorbije jaren als positief ervaren.
Grappig, ik ook. Misschien zelfs een datum erbij van overlijden of een kruisje ofzo?
Gemengde gevoelens, stel ik persoonlijk best op prijs maar kan me voorstellen dat een ander het juist anders ervaart.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Dàt ben ik geheel met je eens. Dat staat dan wel los van een automatisch gegenereerde verjaardagsvermelding en hoeven we toch niet een soort van speciale reminder/wekker om je aan iemand te moeten herinneren?asterduc schreef:
Het af en toe voorbij komen van de naam fineermannetje heb ik in de voorbije jaren als positief ervaren.
-
audioholic
Ik wens de nabestaande heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
@audioholic .... je bedoelingen zijn goed maar heb je wel naar de datum gekeken