Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Beetje pijnlijk inderdaad. Als je op zijn profiel klikt staat er wel in memoriam.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Of juist niet zodat men niet in vergetenheid raakt.knuisje schreef:Dit kan wel weg toch?
Of een speciaal ''in memoriam'' topic of ''in memoriam'' bij leden.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Laten we daar a.u.b. geen discussie over maken.bas focal m180 schreef:Of een speciaal ''in memoriam'' topic of ''in memoriam'' bij leden.
Knuisje merkt heel terecht op dat een automatisch gegenereerde verjaardagsmelding ongepast is in deze. Dus werk aan de winkel voor beheer.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
inderdaad, ik vind het goed om af en toe herinnerd te worden aan deze aangename mensen.bas focal m180 schreef:Of juist niet zodat men niet in vergetenheid raakt.knuisje schreef:Dit kan wel weg toch?
Het af en toe voorbij komen van de naam fineermannetje heb ik in de voorbije jaren als positief ervaren.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Grappig, ik ook. Misschien zelfs een datum erbij van overlijden of een kruisje ofzo?
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Gemengde gevoelens, stel ik persoonlijk best op prijs maar kan me voorstellen dat een ander het juist anders ervaart.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Dàt ben ik geheel met je eens. Dat staat dan wel los van een automatisch gegenereerde verjaardagsvermelding en hoeven we toch niet een soort van speciale reminder/wekker om je aan iemand te moeten herinneren?asterduc schreef:
Het af en toe voorbij komen van de naam fineermannetje heb ik in de voorbije jaren als positief ervaren.
-
audioholic
- Berichten: 158
- Lid geworden op: do 31 jan 2013, 20:37
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Ik wens de nabestaande heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
@audioholic .... je bedoelingen zijn goed maar heb je wel naar de datum gekeken
