Waar zijn de groepsaankopen gebleven?
Moderator: Beheerdersteam
Waar zijn de groepsaankopen gebleven?
Jongens (en meissies), ik had ooit een poll gemaakt voor de ZBA composiet versterker in het het Elektronica - Versterker gedeelte. Waar is die gebleven? Dat is om duistere redenen naar e.o.a. onvindbare plaats verplaatst of verwijderd?
Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?
Yup die, bedankt Ray. Geen idee waarom de werkster denkt dat dat in de doos met "Aangeboden" moet
Een goepsaankoop is sowieso zowel een combinatie/samenwerking van vraag als aanbod. Kunnen groepsaankopen beter gewoon sec op de marktplaats staan.
Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?
Zolang de functie van werkster hier onbezoldigd is moet we maar niet klagen. 
Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?
Er is een aparte sectie voor groepsaankopen, daar staat ie dan ook in.
Ik heb het ook niet bedacht...
Ik heb het ook niet bedacht...
Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?
Vrijwillig is niet vrijblijvend hèFR_Aad schreef:Zolang de functie van werkster hier onbezoldigd is moet we maar niet klagen.
