Moet niet te duur worden om een aardigheidje te blijven.
Dan komt al gauw de UGT versie mtb in het visier, zeer toepasselijk staat in het datablad
Alles bij elkaar, voor stereo PP, drie buizen.En draait op één 2x24V trafo, geen afregelingen.Anne
Moderator: Beheerdersteam
Voel je je ook nog tot deze doelgroep (beginnend buizenwerk) te behoren ?Barry2001 schreef:Erg leuk weer Hr BuisMinimum aan componenten en low cost. Jeukt natuurlijk om het eens te proberen, maar zit even te vol in de projecten. De repository moet eerst even wat leger
![]()
Zoiets ja, nog slechter rendement dan een Pass, moet een succesnr. wordenWat levert het op in PP, max 1W?
Wel erg veel verstoken voor zoiets en de geluidskwaliteit zou ook wel 's wat tegen kunnen vallenJohn P schreef:Is deze schakeling niet te gebruiken als hoofdtelefoon versterker?
Bedankt voor de sneer, maar de ultieme ‘beginners’ buizenversterker is al ontworpen en gebouwd, zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=21429 en ook geschikt voor duurdere UGT's.Ah!buis schreef:Dan komt al gauw de UGT versie mtb in het visier, zeer toepasselijk staat in het datablad: Transformer for toys
Grapje,niet bedoeld voor lage tenenmtb schreef:Bedankt voor de sneer, maar de ultieme ‘beginners’ buizenversterker is al ontworpen en gebouwd, zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=21429 en ook geschikt voor duurdere UGT's.Ah!buis schreef:Dan komt al gauw de UGT versie mtb in het visier, zeer toepasselijk staat in het datablad: Transformer for toys
En voor een beetje HV moet je niet bang zijn, als je zelf versterkers bouwt, want primair hangt ie toch aan 230V!
't Is juist omdat ik ze ben tegen gekomen bij die Wuestens dat ik er aan ben gaan denken.Moet dan ook (voorlopig ?) geen probleem zijn.ray5150 schreef:Leuk uitgangspunt, Anne.![]()
Die types buizen komen mij onbekend voor, heb je wel van te voren gekeken of ze nog een beetje verkrijgbaar zijn ?
Vooral als ze aan de netaansluiting gaan knagends23man schreef:Lijkt me wel wat voor de cavia's van Leo.
Je zou 't zo 's kunnen proberenAatV schreef:Ik vind het eigenlijk niet 'spannend' genoeg..![]()
groet,
Aat
Eindelijk wat anders dan kurkds23man schreef:Dit is zelfbouw voor watjes....
of gehaktAh!buis schreef:Eindelijk wat anders dan kurkds23man schreef:Dit is zelfbouw voor watjes....![]()
Anne