versterker LM3886

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Heeft iemand al bedacht om LM 3886 combineren met velleman tonen regelaar ?
Bijlagen
IMAG0980.jpg
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Als iemand een printplaat zou willen , dan zijn ze te koop.
Bijlagen
IMAG0969.jpg
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: versterker LM3886

Bericht door Ah!buis »

Best handig, zo alles bij elkaar O:) .
Alleen niet handig te bedienen zo met de assen boven de print :?
Anne

PS. zie net dat je hier nieuw ben, welkom en veel (bouw)plezier hier :D
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Dit is maar om af te stellen . De rest werk op de loudnes , die zorg voor de baas en hogetone om zo liniaal mogelijk te houden tijdens de volume knop om hoog gaat .
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Printplaat
Bijlagen
IMAG0971.jpg
Gideon1990
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 19 aug 2015, 13:46

Re: versterker LM3886

Bericht door Gideon1990 »

Wat is dat voor spannende print tegen je frontpaneel aan, LCD? controller?
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Dat is zo kit . Je kan kant-en-klaar zo kopen.
Bijlagen
IMG_20151018_072928_1830070671.jpg
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Hij kan bedienen ON OFF input en volume .dat is niet veel maar net genoeg.
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Heeft iemand misschien idee hoe kan vervangen normale potentiometers op digitale .zo iets dat met met één encoder switch kan bedienen bass trebel en volume .
Graag een tip's.
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Zo eruitziet de voorkant.
Bijlagen
IMG_20150926_172159.jpg
matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: versterker LM3886

Bericht door matjans »

waar heb je dat kastje vandaan ?
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Laat ik even maken in China met mijne logo
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: versterker LM3886

Bericht door Thomecek »

Deze kan ook bestellen.
Bijlagen
IMG_20151026_170237_-72047067.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: versterker LM3886

Bericht door ray5150 »

Thomecek schreef:
Heeft iemand misschien idee hoe kan vervangen normale potentiometers op digitale .zo iets dat met met één encoder switch kan bedienen bass trebel en volume .
Graag een tip's.
http://www.ebay.com/itm/171875160897?_t ... EBIDX%3AIT
Plaats reactie