versterker LM3886
Moderator: Beheerdersteam
versterker LM3886
Heeft iemand al bedacht om LM 3886 combineren met velleman tonen regelaar ?
Re: versterker LM3886
Best handig, zo alles bij elkaar
.
Alleen niet handig te bedienen zo met de assen boven de print
Anne
PS. zie net dat je hier nieuw ben, welkom en veel (bouw)plezier hier
Alleen niet handig te bedienen zo met de assen boven de print
Anne
PS. zie net dat je hier nieuw ben, welkom en veel (bouw)plezier hier
Re: versterker LM3886
Dit is maar om af te stellen . De rest werk op de loudnes , die zorg voor de baas en hogetone om zo liniaal mogelijk te houden tijdens de volume knop om hoog gaat .
-
Gideon1990
- Berichten: 95
- Lid geworden op: wo 19 aug 2015, 13:46
Re: versterker LM3886
Wat is dat voor spannende print tegen je frontpaneel aan, LCD? controller?
Re: versterker LM3886
Hij kan bedienen ON OFF input en volume .dat is niet veel maar net genoeg.
Re: versterker LM3886
Heeft iemand misschien idee hoe kan vervangen normale potentiometers op digitale .zo iets dat met met één encoder switch kan bedienen bass trebel en volume .
Graag een tip's.
Graag een tip's.
Re: versterker LM3886
http://www.ebay.com/itm/171875160897?_t ... EBIDX%3AITThomecek schreef:Heeft iemand misschien idee hoe kan vervangen normale potentiometers op digitale .zo iets dat met met één encoder switch kan bedienen bass trebel en volume .
Graag een tip's.
