Daar komt bij dat mijn houtwerk altijd spleetvrij is, dus ik hoef nergens spleten te vullen met halve potten bruislijm. Voor degenen bij wie dat wel nodig is heb ik de suggestie netter te werken, scheelt een boel lijm en schuur/plamuurwerk achteraf
[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik lees 't al, de meningen zijn verdeeld. Ik vind bruislijm een drama, omdat je bijna de garantie hebt dat 't een smeerboel wordt incl. druipende lijm als je iets teveel lijm gebruikt. Met witte houtlijm kan je dat eenvoudig wegnemen voordat de lijm hard is. Kortom, ik vind 't veel netter werken met witte houtlijm.
Daar komt bij dat mijn houtwerk altijd spleetvrij is, dus ik hoef nergens spleten te vullen met halve potten bruislijm. Voor degenen bij wie dat wel nodig is heb ik de suggestie netter te werken, scheelt een boel lijm en schuur/plamuurwerk achteraf
- pvanlingen
Ray schreef,
"Ds23man die een forumlid maant ontopic te blijven.
Het moet niet gekker gaan worden !
"
Het verstand komt kennelijk met de jaren
Van harte Gerhard,
Paul.
Het moet niet gekker gaan worden !
Het verstand komt kennelijk met de jaren
Van harte Gerhard,
Paul.
Laatst gewijzigd door pvanlingen op zo 01 nov 2015, 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Denk dat je wel een onderscheid moet maken met welk materiaal je werkt Sander. Bij multiplex heb ik de voorkeur voor bruis, mdf houtlijm.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
pvanlingen schreef:Ray schreef,
Het moet niet gekker gaan worden !"
Het verstand komt kennelijk met de jaren![]()
Van harte Gerhard,
Paul.
Ik ook.ds23man schreef:Denk dat je wel een onderscheid moet maken met welk materiaal je werkt Sander. Bij multiplex heb ik de voorkeur voor bruis, mdf houtlijm.
Overigens niet zo heel spannende dingen gedaan vandaag.
De kasten hebben een flinke schuurbeurt gehad, en ik heb de multiplex test baffles grof uitgezaagd en geschuurd.
Volgend weekend staat het frezen van de gaten voor de drivers, en/of de bouw van een setje midkamers op de rol.
De kasten hebben een flinke schuurbeurt gehad, en ik heb de multiplex test baffles grof uitgezaagd en geschuurd.
Volgend weekend staat het frezen van de gaten voor de drivers, en/of de bouw van een setje midkamers op de rol.
- SSassen
- Contacteer:
Ik denk 't, ik las hierboven dat ze een flinke schuurbeurt heeft gehadds23man schreef:Betrek je de waf wel bij elke tussenstap?
Zeker, ze heeft ze gisteren nog bekeken, en vond ze erg meevallen ten opzichte van de vorige...ds23man schreef:Betrek je de waf wel bij elke tussenstap?
Tja, wacht maar tot dat laagje 4mm mdf erop zit...ray5150 schreef:Zeker, ze heeft ze gisteren nog bekeken, en vond ze erg meevallen ten opzichte van de vorige...
- bas focal m180
- Contacteer:
Kon je ze naast elkaar vergelijken of had je ze al gesloopt?ray5150 schreef:Zeker, ze heeft ze gisteren nog bekeken, en vond ze erg meevallen ten opzichte van de vorige...ds23man schreef:Betrek je de waf wel bij elke tussenstap?
Wat ben je toch een vies mannetje, denk ik, wacht eens even als het eerste wat ik denk is dat jíj denkt.. dat maakt mij.. ook... vies?... Hmmmmmm 
Ohjee we zijn al met z'n drieën, tijd voor een ZBA hulpgroep...
Betrapt... Vast niet lang meer als de baas mee leest 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Maar goed, stel ik eens een serieuze vraag als medeinvesteerder.......