Daar komt bij dat mijn houtwerk altijd spleetvrij is, dus ik hoef nergens spleten te vullen met halve potten bruislijm. Voor degenen bij wie dat wel nodig is heb ik de suggestie netter te werken, scheelt een boel lijm en schuur/plamuurwerk achteraf
[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik lees 't al, de meningen zijn verdeeld. Ik vind bruislijm een drama, omdat je bijna de garantie hebt dat 't een smeerboel wordt incl. druipende lijm als je iets teveel lijm gebruikt. Met witte houtlijm kan je dat eenvoudig wegnemen voordat de lijm hard is. Kortom, ik vind 't veel netter werken met witte houtlijm.
Daar komt bij dat mijn houtwerk altijd spleetvrij is, dus ik hoef nergens spleten te vullen met halve potten bruislijm. Voor degenen bij wie dat wel nodig is heb ik de suggestie netter te werken, scheelt een boel lijm en schuur/plamuurwerk achteraf
Daar komt bij dat mijn houtwerk altijd spleetvrij is, dus ik hoef nergens spleten te vullen met halve potten bruislijm. Voor degenen bij wie dat wel nodig is heb ik de suggestie netter te werken, scheelt een boel lijm en schuur/plamuurwerk achteraf
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ray schreef,
"Ds23man die een forumlid maant ontopic te blijven.
Het moet niet gekker gaan worden !
"
Het verstand komt kennelijk met de jaren
Van harte Gerhard,
Paul.
"Ds23man die een forumlid maant ontopic te blijven.
Het moet niet gekker gaan worden !
Het verstand komt kennelijk met de jaren
Van harte Gerhard,
Paul.
Laatst gewijzigd door pvanlingen op zo 01 nov 2015, 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Denk dat je wel een onderscheid moet maken met welk materiaal je werkt Sander. Bij multiplex heb ik de voorkeur voor bruis, mdf houtlijm.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
pvanlingen schreef:Ray schreef,
"Ds23man die een forumlid maant ontopic te blijven.
Het moet niet gekker gaan worden !"
Het verstand komt kennelijk met de jaren![]()
Van harte Gerhard,
Paul.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik ook.ds23man schreef:Denk dat je wel een onderscheid moet maken met welk materiaal je werkt Sander. Bij multiplex heb ik de voorkeur voor bruis, mdf houtlijm.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Overigens niet zo heel spannende dingen gedaan vandaag.
De kasten hebben een flinke schuurbeurt gehad, en ik heb de multiplex test baffles grof uitgezaagd en geschuurd.
Volgend weekend staat het frezen van de gaten voor de drivers, en/of de bouw van een setje midkamers op de rol.
De kasten hebben een flinke schuurbeurt gehad, en ik heb de multiplex test baffles grof uitgezaagd en geschuurd.
Volgend weekend staat het frezen van de gaten voor de drivers, en/of de bouw van een setje midkamers op de rol.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik denk 't, ik las hierboven dat ze een flinke schuurbeurt heeft gehadds23man schreef:Betrek je de waf wel bij elke tussenstap?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Zeker, ze heeft ze gisteren nog bekeken, en vond ze erg meevallen ten opzichte van de vorige...ds23man schreef:Betrek je de waf wel bij elke tussenstap?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Tja, wacht maar tot dat laagje 4mm mdf erop zit...ray5150 schreef:Zeker, ze heeft ze gisteren nog bekeken, en vond ze erg meevallen ten opzichte van de vorige...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Kon je ze naast elkaar vergelijken of had je ze al gesloopt?ray5150 schreef:Zeker, ze heeft ze gisteren nog bekeken, en vond ze erg meevallen ten opzichte van de vorige...ds23man schreef:Betrek je de waf wel bij elke tussenstap?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Wat ben je toch een vies mannetje, denk ik, wacht eens even als het eerste wat ik denk is dat jíj denkt.. dat maakt mij.. ook... vies?... Hmmmmmm 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ohjee we zijn al met z'n drieën, tijd voor een ZBA hulpgroep...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Betrapt... Vast niet lang meer als de baas mee leest 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Maar goed, stel ik eens een serieuze vraag als medeinvesteerder.......
