Kan ook nog dat die met twee spoelen sneller kunnen/mogen.Helft minder pulsen/spoel.ds23man schreef:Schlumberger gebruikte alleen Ferranti Packard displays.
Anne
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Kan ook nog dat die met twee spoelen sneller kunnen/mogen.Helft minder pulsen/spoel.ds23man schreef:Schlumberger gebruikte alleen Ferranti Packard displays.
na een paar maanden hoor je t zelf niet meer. hooguit t bezoek klaagt er dan overBarry2001 schreef:.... Dat getik elke seconde ...![]()
Oh ik wel. Als getik teveel tikt word ik er zelf getikt van en tik ik het de afvalton inHenkjan schreef:na een paar maanden hoor je t zelf niet meer. hooguit t bezoek klaagt er dan overBarry2001 schreef:.... Dat getik elke seconde ...![]()
Nieuw leertje/rubbertje in de kaan tegen dat getik?Barry2001 schreef:Verbruikt echt niks nee, mooi principe zo. Heb je het klokje zelf ook in logica uitgewerkt of met een microcontroller? Staat hier ook nog even aan de zijkant, hou er ook nooit van met tig dingen tegelijk bezig te zijn, keuken project gaat eerst voor.
Zijn mooie stepup (boost) converters voor te krijgen tegenwoordig, maar dat hoef ik je niet te vertellen denk ik. TI heeft een mooie selector online staan: http://www.ti.com/lsds/ti/power-managem ... ducts.pagePjotr schreef:[ Lastigste was nog om de 18V te genereren met een laag stroomverbruik (dus hoog rendement) uit een paar batterijtjes. Dat was nog de grootste sport
Klopt, maar de meeste geschikte trekken in shutdown/sby nog steeds teveel stroom. LT heeft mooiereBarry2001 schreef:Zijn mooie stepup (boost) converters voor te krijgen tegenwoordig, maar dat hoef ik je niet te vertellen denk ik. TI heeft een mooie selector online staan: http://www.ti.com/lsds/ti/power-managem ... ducts.pagePjotr schreef:[ Lastigste was nog om de 18V te genereren met een laag stroomverbruik (dus hoog rendement) uit een paar batterijtjes. Dat was nog de grootste sport
Wekkers genoeg hier. Dat ga ik dus niet zelf maken, veel te praktisch en voor een paar euro te kooprjmulder schreef:Is wel een leuke wekker van te maken weet je zeker dat je op tijd wakker bent en dat je op het werk goed slaapt