Mijn eerste Tube Pré Amp

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Re: Mijn eerste Tube Pré Amp

Bericht door Barry2001 »

Een centimeter ruimte rondom zeg je, dat kon nog wel eens goed gaan bij voorversterker buisjes. Gewoon proberen, maar denk dat het hard meevalt. Warmte stijgt vooral naar boven, plaatje bovenop is denk ik wat teveel van het goede.
audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Ik had van die zelfde 5mm cast-acryl ook nog wel wat ringen kunnen laseren.. 3 binnen, bijvoorbeeld 7 buiten.. Blijft het helemaal in stijl.
Als het 6mm moet worden kan ik ook nog ringetjes uit 3mm halen.. transparant, wit, zwart, rood, fluoriserend groen..
Voor die lange schroeven kun je gewoon een stuk draadeind M3 nemen en dan bovenop een paar mooie RVS of verchroomde dopmoeren M3 of van die kleine gekartelde knopjes, ala Burmester..

Kees
Zweitse

Bericht door Zweitse »

audiomanics schreef:
Ik had van die zelfde 5mm cast-acryl ook nog wel wat ringen kunnen laseren.. 3 binnen, bijvoorbeeld 7 buiten.. Blijft het helemaal in stijl.
Als het 6mm moet worden kan ik ook nog ringetjes uit 3mm halen.. transparant, wit, zwart, rood, fluoriserend groen..

Kees
Ik heb al aluminium busje besteld, binnen 3mm, buiten 5mm en 5mm hoog, daar had ik er ook nog een paar van liggen en staat goed bij de aluminium knoppen :mrgreen:
Wat warmte aangaat, we zullen zien :-"
B.t.w. geweldige machine, dat laser ding.
Plaats reactie