Anne
Composite LM4780 versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Composite LM4780 versterker
Aha, de Knuisprint met de Tom versterker. Dan zal Ronny nog wel geduld moeten hebben, is geheim ontwerp
Anne
Anne
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Composite LM4780 versterker
Waarom al die geheimdoenderij
vrije meningsuiting , ben de rest kwijt ,

vrije meningsuiting , ben de rest kwijt ,
Re: Composite LM4780 versterker
Welnee, schema is al uitgewerkt en als Knuis er even een print van schildert
Waarschijnlijk hoeft hij maar twee baantjes op zijn bestaande print te verleggen
B.t.w. Ik ken dat hele Tommelontwerp niet eens maar heb zo het vermoeden dat het niet wereldschokkend zal zijn.
B.t.w. Ik ken dat hele Tommelontwerp niet eens maar heb zo het vermoeden dat het niet wereldschokkend zal zijn.
Re: Composite LM4780 versterker
Mooie review Hans!
Inderdaad tijd dat we een mooi zba alternatief maken. Ik maak er wel een print van, no problemo.
Inderdaad tijd dat we een mooi zba alternatief maken. Ik maak er wel een print van, no problemo.
Re: Composite LM4780 versterker
Da's mooi Peterknuisje schreef:Mooie review Hans!
Inderdaad tijd dat we een mooi zba alternatief maken. Ik maak er wel een print van, no problemo.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composite LM4780 versterker
Dit wekt enorm mijn nieuwsgierigheid! Al een hele tijd niets meer gebouwd en als ik dit zo lees gaan mijn handen jeuken!
Re: Composite LM4780 versterker
Afhankelijk van de voeding een Wattje of 100 per kanaal??Leeuwarden schreef:Hoeveel watt is deze versterker?
Re: Composite LM4780 versterker
Is dat met muurwrat? Of heb je een deftige voeding nodig?FR_Aad schreef:Afhankelijk van de voeding een Wattje of 100 per kanaal??Leeuwarden schreef:Hoeveel watt is deze versterker?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composite LM4780 versterker
Kan je wel stellen, maar die hangen allemaal aan extra harde schijven en hebben niets van doen met versterkers. 100 Watt is trouwens te weinig...
Re: Composite LM4780 versterker
Inmiddels staat hij nu hier een poosje te spelen.
Ik dacht de kust is vrij, afgelopen vrijdagmiddag, en een mooie Stockfisch demo CD geselecteerd op de server, en mijn vrouw kwam thuis.
Dus het geluid tikkie terug, en mijn vrouw pakt even haar tablet om te kijken of er nog mail o.i.d. was, ze laat even later de tablet zakken en luistert.
"Komt het nu door dat "ding" van Peter (knuisje) dat het nu zo mooi klinkt........? "
Daar kon ik moeilijk ontkennend op antwoorden, natuurlijk.
"Kun je dat "ding" dan niet kopen, je hebt toch nog geld van die klusjes die je gedaan hebt.........? "
Dus mailtje naar Peter, heb jij nog een paar printen voor die Composite versterker?
Met het bovenstaand verhaal erbij.
Nu kwam dan het antwoord, zou je hem dan niet gewoon overnemen, scheelt jou een hoop werk. ( is dus inderdaad waar
)
Dus het logeren is nu permanent wonen geworden.
Het klikt goed met de bewoners, en de DAC's, die nu de luidsprekers nog meer ruimte en detail geven, echt super combi.
Ik dacht de kust is vrij, afgelopen vrijdagmiddag, en een mooie Stockfisch demo CD geselecteerd op de server, en mijn vrouw kwam thuis.
Dus het geluid tikkie terug, en mijn vrouw pakt even haar tablet om te kijken of er nog mail o.i.d. was, ze laat even later de tablet zakken en luistert.
"Komt het nu door dat "ding" van Peter (knuisje) dat het nu zo mooi klinkt........? "
Daar kon ik moeilijk ontkennend op antwoorden, natuurlijk.
"Kun je dat "ding" dan niet kopen, je hebt toch nog geld van die klusjes die je gedaan hebt.........? "
Dus mailtje naar Peter, heb jij nog een paar printen voor die Composite versterker?
Met het bovenstaand verhaal erbij.
Nu kwam dan het antwoord, zou je hem dan niet gewoon overnemen, scheelt jou een hoop werk. ( is dus inderdaad waar
Dus het logeren is nu permanent wonen geworden.
Het klikt goed met de bewoners, en de DAC's, die nu de luidsprekers nog meer ruimte en detail geven, echt super combi.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composite LM4780 versterker
Dan gaan ze wel 's uit hun dakLeeuwarden schreef:Ja ja, mannen en hun "ding"...
Ook gaat hun dac nogal 's uit
Anne
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Composite LM4780 versterker
Jou retour vraag natuurlijk, "MAAR...... klonk het hiervoor niet goed dan???"hannesie schreef:
"Komt het nu door dat "ding" van Peter (knuisje) dat het nu zo mooi klinkt........? "
Re: Composite LM4780 versterker
Herkenbaar, als de vrouw des huizes binnenkomt moet de muziek zachter... 
Re: Composite LM4780 versterker
Herkenbaar, de vrouw des huizes duidt een audio apparaat (en alle techniek in z'n algemeenheid) aan als ding. 
Re: Composite LM4780 versterker
Je gebruikt hem als kwispeldoor?hannesie schreef:Dus het logeren is nu permanent wonen geworden.![]()
Het klikt goed met de bewoners, en de DAC's, die nu de luidsprekers nog meer ruimte en detail geven, echt super combi.
Zijn we daar nu voor met een ZBA versie bezig?
B.t.w. Het is nou ook niet zo heel moeilijk om iets beter te laten klinken dan je Quad 405
Re: Composite LM4780 versterker
Er wordt met smart gewacht op de dag waarop ik het allemaal zelf beleven mag.
Co
Co
Re: Composite LM4780 versterker
Je bedoelt z'n UCD180HG's.Pjotr schreef:B.t.w. Het is nou ook niet zo heel moeilijk om iets beter te laten klinken dan je Quad 405
Re: Composite LM4780 versterker
Nee die bedoelde ik niet, maar dat kan natuurlijk ookknuisje schreef:Je bedoelt z'n UCD180HG's.Pjotr schreef:B.t.w. Het is nou ook niet zo heel moeilijk om iets beter te laten klinken dan je Quad 405
