10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 2015

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Walt »

Prima, maar ik ben benieuwd hoe het dan nu verder wordt opgelost met de kapotte tweeter.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door pappaleo »

Gistermiddag hebben we na het incidemt natuurlijk direct in de toevallig aanwezige catalogus een alternatief uitgezocht. Voortvarend als we zijn, zijn de bouwtekeningen al aangepast en is de benodigde filterwijziging al doorgevoerd.

We kunnen niet wachten om het vernieuwde resultaat aan het publiek te laten horen. :relax: :relax:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Walt »

Welke tweeter komt er in?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ds23man »

Ik heb nog wel een setje Seas 22taf/g liggen. Mag Ray voor verzendkosten hebben.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door sander1238 »

Heb weer wat teweeg gebracht met mijn vraag
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door FR_Aad »

ds23man schreef:
Ik heb nog wel een setje Seas 22taf/g liggen. Mag Ray voor verzendkosten hebben.
Mooi aanbod! :rock:
Ik kwam dat tweetertje gisteren nog tegen op Troelswebsite :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ray5150 »

Ja, het is mijn stomme schuld dat die tweeter kapot is.
Nee, ik heb niet gehoord dat er iets mis was, daar was te rumoerig voor.
Ja, het was de tweeter met het verkleurde ringetje.
Nee, de andere luidspreker was goed aangesloten.
Ja, ik heb dat afgelopen vrijdag verkeerd aangesloten.
Ja, de tweeter kreeg het signaal van de mid en de mid kreeg het signaal van de tweeter.
Nee, ik ben niet kleurenblind.
Nee, tijdens de testsessie thuis een paar weken terug zaten ze goed aangesloten.
Nee, Paul heeft die andere set niet overgenomen,
Ja, ik weet dat want ik heb hem gisteren meerdere keren gesproken.
Ja, ook hierover.


@sander1238, jij kon dat niet weten. het zat er toch wel in dat dat op enig moment naar buiten zou komen.

@ds23man, dank voor het aanbod. ik maak er dan ook graag gebruik van.
Verdere afhandeling per PB ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ds23man »

PB verstuurd, misschien even handig om Leo er naar te laten kijken of deze tweet in het nieuwe concept past?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ray5150 »

Ja, daar word al aan gewerkt. ik heb net de PDF van de datasheet opgezocht en naar Leo verzonden.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ray5150 »

Laten we dit verder afhandelen in het betreffende X-ray topic.
Dit draadje gaat over de luisterdag van gisteren.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Barry2001 »

pappaleo schreef:
Barry2001 schreef:
De Missions van Pietertje, zijn dat jou speakers Leo? Of staan ze anders ergens op het forum?
Nee, het zijn de coaxen waarmee ik het Mission Impossible project ben begonnen. Uiteindelijk bleek dat ik met deze units (ondanks een heel aardige klank) niet kon bereiken wat ik met MI voor ogen had.

Ik heb ze toen aan Pietertje over gedaan en die heeft er de Mission Possible mee gemaakt. Als ik me niet vergis een ontwerp uit een Duits blad.

Hij was niet tevreden met de klank en toen heeft hij het testfilter, dat ik gebruikte toen ik ermee stopte, er in gebouwd en dat had een goed resultaat. Dat was een gemodificeerde versie van een Cheaptrick filter.

Of er daarna nog een wijziging in heeft plaatsgevonden, weet ik niet.

Bij mij was het natuurlijk een mid/hoog unit en zat in 3 liter gesloten. Ik was wel benieuwd wat ze in een TL zouden doen.

Zo te lezen viel dat niet tegen.
Duidelijk, tnx. Geen topic op het forum begrijp ik?
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door pappaleo »

Barry2001 schreef:
Duidelijk, tnx. Geen topic op het forum begrijp ik?
Ik vrees van niet. Of ik zou er compleet overheen gelezen moeten hebben. We hebben hierover alleen telefonisch contact gehad.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”