10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Links naast de ingang als je binnenkomt.sjons schreef:Die mis ik ook...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Nog een paar...
Laatst gewijzigd door sjons op za 17 okt 2015, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Snap ik nu ook hoe jij aan jou billenprobleem komt, vreemde wc's daar in groningen...ds23man schreef:Links naast de ingang als je binnenkomt.sjons schreef:Die mis ik ook...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
De inimini's van pappaleo klinken wel heel erg

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
En dat uit zo'n klein kastje ! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ook een klein kastje kan een hoop teringherrie maken! 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Da's echt geen teringherrie wat eruit komt... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Dat ligt eraan wat voor muziek je op zet. Nick&Simon vallen bij mij onder teringherrie! 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Is ie heen gegaansjons schreef:Speciaal voor de ds man...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
is ie heen gegaansjons schreef:Speciaal voor de ds man...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Daar zitten de dode forumcavia's in............bas focal m180 schreef:Is ie heen gegaansjons schreef:Speciaal voor de ds man...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
het was een mooie dag 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Erg leuke dag gehad en weer een aantal mooie speakers beluisterd.
-
Lampie1965
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 11:59
- Locatie: Veendam
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Erg leuke dag gehad en een paar bijzondere speakers gehoord
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
M'n eerste ZBA dag was leerzaam en gezellig allen bedankt. Organisatoren bedankt. Voor herhaling vatbaar.
Gr. Peter
Gr. Peter
Laatst gewijzigd door Pietertje op za 17 okt 2015, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Het was een erg leuke en gezellige dag en mooie dingen gezien en gehoord.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de organisatie bedankt voor het organiseren.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de organisatie bedankt voor het organiseren.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
En inhoudelijk? Hoe klonken de aanwezige spullegies?
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Welke speakers klonken het beste vandaag?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Na samen met Leo en Ray nog een locale culinaire versnapering genoten te hebben, paar uurtjes rijden en speurtocht Den Haag ben ik ook weer thuis.
Het was weer een geslaagde dag, met de typische ontspannen sfeer. 10 maal hoera voor Ytzen en Richard.
De iniminis van Leo deden t zeer goed, mooie match die breedbander met de kleine AMT. Aan de andere kant van t spectrum waren Kees zn 8" Lother hoorns die mij positief verraste, mooi neutraal met gedetailleerd hoog.
Het was weer een geslaagde dag, met de typische ontspannen sfeer. 10 maal hoera voor Ytzen en Richard.
De iniminis van Leo deden t zeer goed, mooie match die breedbander met de kleine AMT. Aan de andere kant van t spectrum waren Kees zn 8" Lother hoorns die mij positief verraste, mooi neutraal met gedetailleerd hoog.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik vond ik de kleinste speakers van de dag de inimini's van pappaleo het beste klinken samen met de ob's van Architect.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Verrassing van de dag waren voor mij de kleine coax speaker van Pietertje, goed geluid voor relatief weinig geld.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ja, die klonken inderdaad verrassend goedZweitse schreef:Verrassing van de dag waren voor mij de kleine coax speaker van Pietertje, goed geluid voor relatief weinig geld.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Prima dag gehad, goeie zet om de spullen nog vanaf de korte kant te laten spelen in de zaal.
Al is het dan wat hutje mutje, op de luisterpositie het geluidsbeeld is dan wel beter!
De kleine discussie nog over de stevigheid van het frame van openbaffles moest een merk van gelezen review mij ontschoten hier nog maar even noemen: http://kyronaudio.com.au/#!kronos/kronos.html
Ook ik vond de breedband/amt combie erg goed uit de verf komen al zat dat er nog niet op
Al is het dan wat hutje mutje, op de luisterpositie het geluidsbeeld is dan wel beter!
De kleine discussie nog over de stevigheid van het frame van openbaffles moest een merk van gelezen review mij ontschoten hier nog maar even noemen: http://kyronaudio.com.au/#!kronos/kronos.html
Ook ik vond de breedband/amt combie erg goed uit de verf komen al zat dat er nog niet op
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Hoe was de drummonitor?
