10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
En als alles volgens plan verloopt gaan de X-ray luidsprekers met mij meekomen.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
weidok schreef:jo stoelen genoeg daardwijtsma schreef:Ik kom met mijn tweeën.![]()
Sta 2x in de lijst op plaats 8 en 16.
krijgen we elk een vaste plaats? waar zit mijn nummer als ik vragen mag?
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
als er nix tussenkomt ben ik morgen ook graag van de partij met mijn little/one, mijn allerkleinste MFB tot nog toe:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
is het ook een idee om de speakers ter plekke even te meten voor een idee van het frequentieverloop? met een paar tellen heb ik een sweep gedaan in REW, ik heb ook ARTA maar dan moet iemand mij even helpen want dat kan ik nog niet. 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
goed idee zal het in het schema meenemenarchitect schreef:is het ook een idee om de speakers ter plekke even te meten voor een idee van het frequentieverloop? met een paar tellen heb ik een sweep gedaan in REW, ik heb ook ARTA maar dan moet iemand mij even helpen want dat kan ik nog niet.
vast we iemand die kan helpen hoop ik
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Er is een luisterschema zie post 3weidok schreef:goed idee zal het in het schema meenemenarchitect schreef:is het ook een idee om de speakers ter plekke even te meten voor een idee van het frequentieverloop? met een paar tellen heb ik een sweep gedaan in REW, ik heb ook ARTA maar dan moet iemand mij even helpen want dat kan ik nog niet.
vast we iemand die kan helpen hoop ik
Mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik het wel
Laatst gewijzigd door weidok op vr 16 okt 2015, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik neem nog wel wat extra setjes speakers mee.
Rudy
Rudy
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
okRumoH schreef:Ik neem nog wel wat extra setjes speakers mee.
Rudy
hartstikke prachtige mooi
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
De delegatie uit Den Haag en Berkel (Leo, Ray, ik) zal pas met de lunch er zijn, we kunnen pas na 10:00 vertrekken. klopt niet met t luisterschema dus. sollie
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
ok jammerHenkjan schreef:De delegatie uit Den Haag en Berkel (Leo, Ray, ik) zal pas met de lunch er zijn, we kunnen pas na 10:00 vertrekken. klopt niet met t luisterschema dus. sollie
is het 's morgens rustiger
o nee Kees komt ook zie ik
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Morgen hoop ik er om 10 uur te zijn, heb eerst nog om 9 uur een afspraak in Sneek om wat op te halen.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Mocht er iemand zijn die morgen de kasten van de X-ray's wil hebben, is het geen probleem voor mij om ze ter plekke te demonteren.
(de units hou ik natuurlijk zelf...)
(de units hou ik natuurlijk zelf...)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Mooi moment voor een tombola........ray5150 schreef:Mocht er iemand zijn die morgen de kasten van de X-ray's wil hebben, is het geen probleem voor mij om ze ter plekke te demonteren.
(de units hou ik natuurlijk zelf...)
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
[quote="weidok]o nee Kees komt ook zie ik
[/quote]
Mokwegblijfedan?
Kees
Mokwegblijfedan?
Kees
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ach, wat leven in de brouwerij is nooit weg.audiomanics schreef:Mokwegblijfedan?weidok schreef:o nee Kees komt ook zie ik
Kees
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Veel plezier mannen! Ik volg het vanaf de bank... Dusss inderdaad

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
en helaas pindakaas is er wat tussen gekomen grrrrr, had graag gekomen vandaag maar de afspraak van vanmorgen is nogal uitgelopen dus...motoindo schreef:als er nix tussenkomt ben ik morgen ook graag van de partij
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Na 3 uur nog geen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Wacht maar lekker af.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik ben wel benieuwd hoe de speakers van Ray het gaan doen, zo vaak kom je geen Accuton tegen op een luisterdag.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik mis de wcpot nog...... 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Niet doen. Geeft rotzooi.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Die mis ik ook...
