Vroeger stonden de icoontjes voor een draadje waar nieuwe post in waren in een ander kleurtje te pinken, maar sinds ongeveer een week is dit niet meer het geval.
Het forum loopt ook veel trager sinds dan, dus misschien heeft het iets met mekaar te maken.
nieuwe posts niet aangeduid
Moderator: Beheerdersteam
- pieter pan
- Berichten: 176
- Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 13:54
- Locatie: schilde (België)
- pieter pan
- Berichten: 176
- Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 13:54
- Locatie: schilde (België)
het werkt wel zolang ik op't forum ben en er dingen gepost worden tijdens mijn aanwezigheid (zoals deze post nu net), maar wanneer ik de site afsluit en dan terug kom werkt het niet. kan het ermee te maken hebben dat ik soms inlog vanop andere computers? want dat is de voorbije week vaak voorgevallen wel!
