Ik heb hier zelf alleen de B versie en destijds met het handje de zaak aan de praat gemaakt.
Inmiddels is het voor de B+ ook wel bijgewerkt en ik zag een aparte versie voor de P2.
Ik neem aan dat de aansturing en volume dan ook wel getackeld is.
Ik had bij een demo in Hengelo op de eeen of andere manier de volumestand niet goed geregeld, en dan gaat en de versterker en luisspreker over z'n nek.
Meestal is het standaard op een half volume, maar ik had bij die demo niet in de gaten dat ik de volumeregeling had uitgezet, en dan loop je wel even te piekeren
Voor wat betreft de toonregeling, ik weet dat bij de max2play er in eerdere versies er wel een vorm van equalizer was om te gebruiken, maar of dat dan met de Raspberry uitvoering ook is gelukt weet ik zo niet.
Ik heb hier sowiezo de max2play versie op de RPI nog niet getest.
