JBL icoon op straat gezet

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

JBL icoon op straat gezet

Bericht door ds23man »

End of an Era. 43 years with JBL is Over



I was unceremoniously separated from employment by Harman following a 90 second explanation. My position was eliminated! Following an explanation of benefits, I was escorted out. The timing came as a surprise and as such, I haven't thought about my future plans. While I don't need to work financially, I need to be active and challenged so I must figure out what makes sense for me going forward. To be clear, this is not what I wanted or deserved, but I will not comment further on details until a much later date. My decision, not theirs.It was a good run and I am very pleased that I have brought so many people enjoyment with the products I have developed over the last 4 decades. Once things settle down, I hope to be more available on the forum, but I need some time to adjust.My best wishes to all you JBL fans. Treat your products well and enjoy them while you can.Best Regards,Greg Timbers

Bron: http://www.audioheritage.org/vbulletin/ ... BL-is-Over

Who is Greg Timbers:

http://www.audioheritage.org/html/people/timbers.htm
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door SSassen »

Toen ik de titel van 't topic las dacht ik dat Gerhard een stel JBL's van het grofvuil had gered? Dat zou een unicum wezen, want normaliter is Ray daar als de kippen bij :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door Chris_T »

Dit kan toch niet zomaar :think:. Anders is dit wel een van de beroerdste ontslagen na 40 jaar dienst.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door ds23man »

En dan maar hopen dat ie op zijn veertigste dienstjaar een gouden klokkie heeft gehad.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door SSassen »

ds23man schreef:
En dan maar hopen dat ie op zijn veertigste dienstjaar een gouden klokkie heeft gehad.
Toch liever een Audio Precision meetsysteem met alle toeters en bellen voor thuis?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door ray5150 »

SSassen schreef:
Toen ik de titel van 't topic las dacht ik dat Gerhard een stel JBL's van het grofvuil had gered? Dat zou een unicum wezen, want normaliter is Ray daar als de kippen bij :D
:mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door ds23man »

Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door SSassen »

Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 329,- op woensdag 5 oktober 2011.
Die € 329,- lijkt mij een schappelijke prijs, de € 8400,- zoals genoemd in de pdf is be-spo-tte-lijk!
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: JBL icoon op straat gezet

Bericht door Ah!buis »

Just Been Leaving ?
Anne
Plaats reactie