Het enige wat indruk maakt is waarschijnlijk de waterfall plothannesie schreef:Ze klinken voor geen meter.
Krijg je gelijk zin in wintersport
Moderator: Beheerdersteam
Het enige wat indruk maakt is waarschijnlijk de waterfall plothannesie schreef:Ze klinken voor geen meter.
DSD ook niet !hannesie schreef:Ze klinken voor geen meter.
Daarom speel ik dit ook af met DoP, = DSD over PCM.ds23man schreef:DSD ook niet !hannesie schreef:Ze klinken voor geen meter.
Lekker alles over 1 kam generaliserenhannesie schreef:Daarom speel ik dit ook af met DoP, = DSD over PCM.ds23man schreef:DSD ook niet !hannesie schreef:Ze klinken voor geen meter.
Mjah, jij kwam met het aanbod. maakt niet uit. even goeie vrienden.Arno schreef:Ray, aangezien je maar een paar rechthoekige plankjes van me nodig hebt, kun je dan niet beter naar de Hubo oid gaan? Is al snel dichterbij dan Dordrecht.
Niet dat ik het niet voor je wil zagen hoor, maar echt noodzakelijk lijkt het me niet om mij in te schakelen voor die paar paneeltjes.
Ik vind multipex kwa matariaal superieur tegenover mdf .ray5150 schreef:Mjah, jij kwam met het aanbod. maakt niet uit. even goeie vrienden.Arno schreef:Ray, aangezien je maar een paar rechthoekige plankjes van me nodig hebt, kun je dan niet beter naar de Hubo oid gaan? Is al snel dichterbij dan Dordrecht.
Niet dat ik het niet voor je wil zagen hoor, maar echt noodzakelijk lijkt het me niet om mij in te schakelen voor die paar paneeltjes.
Naar de Hubo kan, maar ik heb zelf ook een cirkelzaag.
Nu wil het geval dat ik momenteel voor mijn werk op een grote bouwput zit waar ze ook het een en ander aan (merantie of okoume) 18 millimeter multiplex aan het verzagen zijn.
Daar blijft nog wel eens wat van over wat dan de puinbak ingaat.![]()
Ik zal maandag wel eens even kijken wat er mogelijk is.
Ben al wat aan het rekenen en tekenen gegaan en kom op een netto inhoud van 36 liter, bij een wanddikte van 18 mm.
Iemand hier wel eens een luidspreker kast volledig van 18 mm multiplex gebouwd ?
Daar heb je een puntray5150 schreef:Maar als het gratis is, is de keus snel gemaakt.
De prijs/kwaliteitsverhouding is inderdaad onverslaanbaar, maar zou toch kijken of de kwaliteit wel bruikbaar is.ray5150 schreef:Maar als het gratis is, is de keus snel gemaakt.
Als het okoume is, kan je het beter links laten liggen.ray5150 schreef:Nu wil het geval dat ik momenteel voor mijn werk op een grote bouwput zit waar ze ook het een en ander aan (merantie of okoume) 18 millimeter multiplex aan het verzagen zijn.
Daar blijft nog wel eens wat van over wat dan de puinbak ingaat.
Ultra short therm keeping the wife happy projectds23man schreef:Zondag klaar dus........
Kan, maar we gaan met één auto. Dus dan blijven de Mission Impossible thuis. Kiest u maar.Henkjan schreef:anders kunnen die mss wel mee naar B'zwaag met t test filter