10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik moet me helaas afmelden wegens andere verplichtingen. Iedereen die wel gaat veel luisterplezier!
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Jammer dat je niet kunt Barry.
Je mag mij wel op de lijst zetten dat ik die kant op kom
Je mag mij wel op de lijst zetten dat ik die kant op kom
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Echt jammer, kom eigenlijk altijd wel als het kan en kan iedereen die twijfelt deze uiterst relaxte dag aanraden. Maar heb iets anders waar ik helaas niet onderuit kan... je moet de honeurs uit tukkerland maar waarnemen RJ 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Komt goed 
Anders was ik ook niet gegaan maar heb wat gekocht in Friesland
Anders was ik ook niet gegaan maar heb wat gekocht in Friesland
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik denk dat ik een keertje oversla.
'T is toch iedere keer bijna emigreren.
'T is toch iedere keer bijna emigreren.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Gewoon helemaal emigreren. 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Is elke dag zo ver naar mijn werk. 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Jammer zal de lijst zsm aanpassenBarry2001 schreef:Ik moet me helaas afmelden wegens andere verplichtingen. Iedereen die wel gaat veel luisterplezier!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Zoals eerder gemeld komen de Ultrazoooms niet en ik zelf ook niet.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
ff vaart maken met die stapel hout dan 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
En daarna gelijk door naar Eenum voor de afterparty?ray5150 schreef:Maar ik wel.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Breng Leo nou niet op ideeën. 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik kom met mijn tweeën.
Sta 2x in de lijst op plaats 8 en 16.
Sta 2x in de lijst op plaats 8 en 16.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Bart-Jan zijn Adcom GFP555 voorversterker kan ook bij de lijst op.Bart-Jan schreef:oh, vergeten... ik kan ook nog een gemodificaarde Adcom GFP555 voor versterker meenemen... Wil ik graag vergelijken met de Oenez. Net als de CD speler overigens. Niet dat ik pretendeer dat de mijne beter zijn, maar meer om te kijken hoe veel po tentieel m'n installatie thuis nog heeft.
De pre gaat goed samen met Dwijtsma's Ucd...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Het is dan wel in de agenda gezet, maar daar staat inmiddels ook wat anders om + 13:00 uur.hannesie schreef:Het is in ieder geval in de agenda gezet.
En dat trek ik niet, zo snel heen en weer, en de Linux club moet het ook zonder mij doen die dag.
Ofte wel, na toch wel een redelijk trouwe bezoeker van dit bijzondere evenement, ben ik nu deze jubileum uitvoering helaas niet aanwezig.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
bij mijn naam ontbreekt
- obx, open baffle speakers
- inuke 6000dsp ivm aansturing drummonitor
- eventueel bryston voorversterker
- obx, open baffle speakers
- inuke 6000dsp ivm aansturing drummonitor
- eventueel bryston voorversterker
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Mag wat mij betreft wel, maar bij mijn versterker hoort ook een voorversterker, zowel met XLR als tulp. Die mag je eventueel ook gebruiken. Er zit geen phono voortrap in.architect schreef:- eventueel bryston voorversterker
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Sorry mannen, persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat ik er niet bij zal zijn... 
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Kan ik ook nog op de lijst voor komende zaterdag.
Paul.
Paul.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik ga ook proberen langs te komen.
(Vrouw moet werken, kids sporten, dus wordt wat lastig om de hele dag te komen beppen)
(Vrouw moet werken, kids sporten, dus wordt wat lastig om de hele dag te komen beppen)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Wordt wel eens dat dat de deelnemerslijst bijgewerkt wordt...........
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
ja hoor prima..pvanlingen schreef:Kan ik ook nog op de lijst voor komende zaterdag.![]()
Paul.
allen///
zal morgen de lijsten aanpassen
en luisterschema maken..
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
zal deze wens meenemen het luisterschemaBart-Jan schreef:oh, vergeten... ik kan ook nog een gemodificaarde Adcom GFP555 voor versterker meenemen... Wil ik graag vergelijken met de Oenez. Net als de CD speler overigens. Niet dat ik pretendeer dat de mijne beter zijn, maar meer om te kijken hoe veel po tentieel m'n installatie thuis nog heeft.
De pre gaat goed samen met Dwijtsma's Ucd...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
jo stoelen genoeg daardwijtsma schreef:Ik kom met mijn tweeën.![]()
Sta 2x in de lijst op plaats 8 en 16.
