het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Op Circuits online te koop:
Philips oscilloscoop.
http://www.circuitsonline.net/aanbod/15 ... boden.html
Kast is niet mooi maar dat is met een spuitbusje zo opgelost.
Paul.
Philips oscilloscoop.
http://www.circuitsonline.net/aanbod/15 ... boden.html
Kast is niet mooi maar dat is met een spuitbusje zo opgelost.
Paul.
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee, ik hoorde straks op de radio de eigenaar van Fame vertellen dat Mediamarkt de hele partij heeft opgekocht en dat er plannen zijn voor een gezamenlijke doorstart. De naam zou dan iets worden als een combinatie van Mediamarkt en Fame.ds23man schreef:En jij was die partij?![]()
![]()
![]()
Gr. Mischa
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Die toko rekent ook rustig 3 ruggen voor twee stuks UCD400 met een voeding in een kek kastje....
http://www.vandeleuraudio.nl/new/#power-amp
http://www.vandeleuraudio.nl/new/#power-amp
-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
Re: het "te koop gezien" topic....
Geek Pulse XFi DSD Dac. Gebalanceerde uitvoering met Femto clock.
Deze morgen afgehaald en douanekosten afgetikt bij DHL. Ik ga een actief/dsp 3,5 weg systeem maken derhalve overbodig.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... Source=SYI
Deze morgen afgehaald en douanekosten afgetikt bij DHL. Ik ga een actief/dsp 3,5 weg systeem maken derhalve overbodig.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... Source=SYI
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit soort koopjes dienen eerst op dit forum aangeboden te worden!

-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Mannen, graag gewoon in een eigen advertentie volgens de voorwaarden blijven adverteren. Dit topic is ter aanvulling daarop, om onze medebouwers ook te kunnen attenderen op interessante koopjes van anderen buiten dit forum (zie openingspost).
In dit topic geplaatste advertenties worden een dezer dagen weggehaald.
In dit topic geplaatste advertenties worden een dezer dagen weggehaald.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wat een achterlijke manier van aanbieden, beginnen over marktplaats cowboys terwijl er een vraagprijs staat van €10,-
-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
Re: het "te koop gezien" topic....
De opmerking is helder. Ik zie echter niet het probleem om ZBA collega's hiervan op de hoogte te brengen. Dus het mag zelf niet maar iemand anders mag het dan weer wel..?Marp schreef:Mannen, graag gewoon in een eigen advertentie volgens de voorwaarden blijven adverteren. Dit topic is ter aanvulling daarop, om onze medebouwers ook te kunnen attenderen op interessante koopjes van anderen buiten dit forum (zie openingspost).
In dit topic geplaatste advertenties worden een dezer dagen weggehaald.
-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
Re: het "te koop gezien" topic....
Kwestie van sorteren en vervolgens bovenaan in het lijstje staan. Iedereen die ook maar enigszins interesse heeft, snapt en kan op drie vingers nagaan dat een dergelijke dac niet voor een tientje van eigenaar wisselt. Het is ook niet een dac die je op MP verwacht vandaar ook de creatieve insteek.beijert schreef:Wat een achterlijke manier van aanbieden, beginnen over marktplaats cowboys terwijl er een vraagprijs staat van €10,-
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is maar hoe je het bekijkt.richardkrol schreef:Ik zie echter niet het probleem om ZBA collega's hiervan op de hoogte te brengen. Dus het mag zelf niet maar iemand anders mag het dan weer wel..?
De helft van het marktplaatsgedeelte alsook het sponsorgedeelte is ingericht om eigen spullen aan te bieden. Aan advertenties binnen die eerste groep zijn wat voorwaarden verbonden om forummers ondermeer te vrijwaren van commercie, goudzoekers en marktplaatstoestanden. Of (op veler verzoek) van onbekenden die enkel lid worden om hier hun goederen te slijten. Ook deze personen kennen de weg naar dit topic. Er valt niets te handhaven als er tevens een topic is waarin aan de voorwaarden voorbij kan worden gaan. Deze constructie wordt dan immers voor iedereen toepasbaar. Daarnaast: waarom zouden de voorwaarden hier niet meer van toepassing zijn?
Kortom, met een klein onderscheid blijft het helder:
- alle advertentiecategorieën voor onze eigen spullen
- dit topic voor andermans aanbiedingen elders
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
CLARION srw8000.
32 inch woofertje.
Voor die genen die uitgekeken zijn op 21inch woofers.
http://www.acaonline.be/detail/679019-clarion-srw8000
32 inch woofertje.
Voor die genen die uitgekeken zijn op 21inch woofers.
http://www.acaonline.be/detail/679019-clarion-srw8000
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
M.Moerman verkoopt een squeezebox touch op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/m968056220
is een betrouwbare verkoper, ik heb al verschillende keren zaken met hem gedaan.
groetjes,
Joris
http://link.marktplaats.nl/m968056220
is een betrouwbare verkoper, ik heb al verschillende keren zaken met hem gedaan.
groetjes,
Joris
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
dorpsgenoot
hij heeft een enorme bak buizen te koop zeg
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10721815.html
hij heeft een enorme bak buizen te koop zeg
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10721815.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is bij elkaar een flinke glasbak!Henkjan schreef:dorpsgenoot![]()
hij heeft een enorme bak buizen te koop zeg
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10721815.html
groet,
Aat
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
philips F9x38A uit 1967-1968 prijs toen F 6995,-- +- 130kg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
