Is de Server misschien gecrasht?
Alle plaatjes zijn verdwenen?
Moderator: Beheerdersteam
Alle plaatjes zijn verdwenen?
Ik kon vorige week nog keurig alle bijlagen zien maar vandaag laat geen enkel plaatje.
Is de Server misschien gecrasht?
Is de Server misschien gecrasht?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Alle plaatjes zijn zichtbaar, lijkt een lokaal probleem bij jou daar.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Android 5.0.2 op HTC
En niet alle plaatjes zijn weg, alleen van na het weekend.
En niet alle plaatjes zijn weg, alleen van na het weekend.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
de bijlagen staan wel gewoon op de server, ik kan er met ftp gewoon bij
ook een directe link naar de bestanden doet het:

dit plaatje hoort dus in mijn post van 8:45
dus geen paniek, alles is er nog.
ook een directe link naar de bestanden doet het:
dit plaatje hoort dus in mijn post van 8:45
dus geen paniek, alles is er nog.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Ok, sorry voor de foute info. Ik zie ze op m'n iPhone wel, en inmiddels op het werk ook (W7 Explorer). Tenminste, het 08:45 plaatje.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
zie je de bijlage in de post van 8:45 ook, of alleen het plaatje in de post van 9:08?
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Firefox 41.0 met hetzelfde probleem dat oude plaatjes niet meer te zien zijn, ook de bijlagen zijn er niet meer (alleen tekst).
Plaatje van 9.08 uur is te zien, maar op de link klikken in de post van 8.45uur geeft een blanco scherm.
Plaatje van 9.08 uur is te zien, maar op de link klikken in de post van 8.45uur geeft een blanco scherm.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
bij mij hier t zelfde [chrome of vivaldi, w7]Chris_T schreef:Plaatje van 9.08 uur is te zien, maar op de link klikken in de post van 8.45uur geeft een blanco scherm.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Ik zie ze beide, 08:45 en 09:08. Zowel W7 / Explorer als iefoon. Als ik op het 08:45 plaatje klik komt mevrouw groot in beeld.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Het topic 60 liter behuizing
W7 en chrome: Geen plaatjes zichtbaar.
Android 5.0.2 op HTC (chrome): Eerste post plaatje zichtbaar, de rest niet.
Edit: En dat betreft in het laatste geval dan alleen de thumbnail. Op het plaatje zelf klikken geeft een leeg scherm.
Edit2: gevalletje cache. Bij verversing verdwijnt ook het enige nog zichtbare plaatje.
W7 en chrome: Geen plaatjes zichtbaar.
Android 5.0.2 op HTC (chrome): Eerste post plaatje zichtbaar, de rest niet.
Edit: En dat betreft in het laatste geval dan alleen de thumbnail. Op het plaatje zelf klikken geeft een leeg scherm.
Edit2: gevalletje cache. Bij verversing verdwijnt ook het enige nog zichtbare plaatje.
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Hier Safari op de mac....geen oude(re) plaatjes...nieuwe wel...grote vraag is dus wat er tussen 'oud' en 'nieuw' gebeurd is... 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Ik ga er even naar kijken. Had gisteren nog niemend ergens last van?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?
Probleem getekkeld en opgelost. Als het goed is ziet iedereen weer plaatjes.
