[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dat is nou eens aardig, 50 euro filter sponsoring, daar kun je 2 mooie condensators voor kopen Ray!
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Kijk eens of je ergens een goedkoop setje soundcare superspikes kan vinden. Heel handig, spike plus plaatjes eronder in een soort behuizingkje, zodat de plaatjes er niet onderuit schuiven/vallen als je het spul verplaatst. (misschien wat prijzig)ray5150 schreef:meiborg schreef:Eigenlijk ben ik van plan om deze onder de voetplaten te monteren :
http://www.rumoh.eu/nl/spikes/2161-sp25 ... -gold.html
Of deze, kan ook : http://www.rumoh.eu/nl/spikes/2169-sps- ... rguld.html
Ben er nog niet helemaal uit.

Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Slik. 55 euro de 4 bij de Hobo Hifi.
Ik vrees dat het dat niet word. wel mooi spul, daar niet van.
Ik vrees dat het dat niet word. wel mooi spul, daar niet van.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Oh. Dat wist ik ook niet.
Ooit eens twee setjes via marktplaats gescoord voor weinig, vandaar.
Ooit eens twee setjes via marktplaats gescoord voor weinig, vandaar.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Jawel, morgen is de dag,
dat ik voor het eerst mijn luidsprekers testen mag !

dat ik voor het eerst mijn luidsprekers testen mag !
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
O wat fijnray5150 schreef:Jawel, morgen is de dag,
dat ik voor het eerst mijn luidsprekers testen mag !![]()
![]()
dat je zo blij kan zijn!
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Leo zit nu in de auto (niet achter het stuur)
Een filter is af, de andere half. Foto's volgen vanavond.
Een filter is af, de andere half. Foto's volgen vanavond.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
De lay out. Eagle is nog niet voorbereid op spijkerplankjes
Een een filter klaar:
Valt mee voor een drieweg
Ik ga nu het tweede filter afbouwen.
Ik ga nu het tweede filter afbouwen.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Wel die goudkleurige M'tjes bovenop leggen, hè ?
Anders gaat Walter weer mekkeren...
Anders gaat Walter weer mekkeren...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ziet er goed uit, zeker die kroonsteentjes maken het al een audiofiel filter! 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Leo spreidt wel zijn kansen, ik zie mundorf, clarity cap, jantzen, intertechnik, audyn en monacor. Ik mis wel nog Duelund, helaas... Maar zoals gezegd, die kroonsteentjes maken veel goed.
Gr. Walter
Gr. Walter
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Correctds23man schreef:Het is meer een audiopiel filter.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik zie voornamelijk dezelfde waardes als in mijn gesimuleerde filter staan. Dat is voor nu belangrijker.Walt schreef:Leo spreidt wel zijn kansen, ik zie mundorf, clarity cap, jantzen, intertechnik, audyn en monacor. Ik mis wel nog Duelund, helaas... Maar zoals gezegd, die kroonsteentjes maken veel goed.
Gr. Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik merk het steeds duidelijker, Walter heeft een condensator-merk-fetish. 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Maar je weet toch dat het een gouden regel is om geen merken te mengen in de testfase? Dit dient pas gedaan te worden in de fine tune fase, zie ook de uitleg van Tony Gee op zijn website...
Gr. Walter
Gr. Walter
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nou, daar ben ik al die tijd mooi goed mee weggekomenWalt schreef:Maar je weet toch dat het een gouden regel is om geen merken te mengen in de testfase? Dit dient pas gedaan te worden in de fine tune fase,
Werkt die ook bij Hobby Hifi?Walt schreef:zie ook de uitleg van Tony Gee
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dat je McCrypt niet kende, is al een beetje een forse blamage, maar Tony Gee ken je toch hopelijk wel? De meester der Duelund, Mundorf en bypass caps en bypass buizen!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
