Beetje traag?
Moderator: Beheerdersteam
Beetje traag?
Soms laadt zelfbouwaudio.nl of pagina's van het forum erg (!) traag bij mij, soms gewoon snel. Ik heb dit echter zelden bij andere site's (supersnelle breedbandverbinding).
Watskeburt?????
Watskeburt?????
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
bandbreedte overschrijding zal t niet zijn, de server waar we nu nog op staan was vroeger voor Audiforum (die zijn al verhuisd naar een nw, wij binnenkort ook) en die verwerken meer traffic per uur dan wij per week denk ik. maar er wordt aan gewerkt dus, zogauw als Sander tijd heeft gaan wij ook over naar de nw server, en dan zou de snelheid weer dik OK moeten zijn

