Dat is jouw mening, dat mag maar ben het daar zeer mee oneens.
Want je laat geen ruimte voor andere meningen, en dat is nu net een discussie aan horen van meningen en standpunten.
Ik stel een compromis voor , dat veeg je van tafel, jammer.
Ontopic
Henkjan schreef:ik doelde niet op het sluiten van dat topic, maar of we überhaupt wel politiek op t forum willen. op diverse andere hobby fora is bv de regel ingesteld dat er geen politieke topics geopend worden
Of de gestarte topic nu echt over politiek keuze regering ging was mij niet echt duidelijk.
Ik denk dat het onvermijdelijk is dat bepaalde geposte berichten op politiek kunnen uitdraaien.
Dus geen zwarte piet discussie.
Niet klagen dat de regering niets doet aan aardbevingsschade.
Niet klagen hoogte van je bekeuring.
Vergeten belasting aanslag of hoogte daarvan.
Niets melden als je te maken hebt met medische problemen handicap of ziekte en je hebt klachten over thuishulp, je behandeling (wachtlijst) of eigenbijdrage medecatie etc etc.
Al deze en nog veel meer zaken kunnen leiden tot discussies die te maken hebben met politiek. Dus dan mogen die ook niet of zijn we selectief en gaan we de ene discussie wel en de ander niet toelaten.
Of mag je alleen reageren ''wat vervelend'',
maar niet ''daar zouden ze in Den Haag eens wat aan moeten doen''.
misschien een vermelding politieke discussies kunnen gesloten worden.
Al vindt ik het geopende topic best een topic voor in de kantine, maar ik ben niet rouwig als het niet zou mogen.