Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm geboden :)

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm geboden :)

Bericht door matjans »

Hallo allemaal !

Ziehier een soort bouwverslag van mijn zelfgeknutselde mini monitortjes:
viewtopic.php?f=3&t=21684

En zo zien ze er nu ongeveer uit:
_IMG_20150211_142338.jpg
(niet op de ondersteboven rechterspeaker letten)

Punt is -- en hier heb ik absoluut geen ervaring mee -- dat er nog een passief filter in moet. Aangezien ik te weinig tijd heb (lees: teveel hobbies heb) om mij eens goed te verdiepen in de materie en een daadwerkelijk netjes filter hiervoor te ontwerpen, dacht ik het forum om hulp te vragen :)

Wie o Wie heeft zin om mijn monitortjes eens goed door te meten en een netjes filter te ontwerpen?

In ruil stel ik (onderhandeling mogelijk :) ) voor een mooie zijde zelf-koudgerookte zalm a la Matthijs :)
Marineren
Marineren
Roken
Roken
Mocht iemand willen helpen, heel heel graag !

Matthijs
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Bericht door bas focal m180 »

Dre is op vakantie :rofl:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Bericht door pappaleo »

bas focal m180 schreef:
Dre is op vakantie :rofl:
Vanwege de zalm? Of vanwege de maat van de monitors?

Den Haag is overigens niet zo heel ver weg :mrgreen: dus ik wil wel eens een poging wagen.
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Bericht door markbakk »

En natuurlijk wel een verslag van de meetsessie en het filterwerk, maar daarin vertrouw ik wel op je.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Bericht door pappaleo »

markbakk schreef:
En natuurlijk wel een verslag van de meetsessie en het filterwerk, maar daarin vertrouw ik wel op je.
Eerste onderzoek is gedaan. De resultaten staan hier.
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”