Zaterdag 17 oktober 2015 !!
De 10 de Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag

de bedenkers

van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen
Voor Luisterschema en apparatuur zie bericht nr. 3 van dit topic !
Vorig jaar hebben we hoofdzakelijk naar streaming audio geluisterd
misschien moeten we dit jaar wat meer naar cd's en misschien ook lp's luisteren
De liefhebbers / deelnemers zijn:
1: Leeuwarden ??
2: Zweitse
3: ovni
4: papaleo neemt mee: Mission Impossilble speakers en Dinges ??
5: architect neemt mee: drummonitor speakers inuke dsp en OBX openbaffles
6: pvlingen
7: Henkjan
8: dwijtsma neemt mee: UCD eindtrap
9: audiomanics
10: rudy neemt mee: Luidsprekers: CSS Twin, Versterkers: Oenez Preamp, Holton NVX-200 eindversterker, Cd-Speler: Marantz CD5005 Oenez mod
11: sjons
12: HoMeR
13: collega HoMeR
14: Lampie1965
15: motoindo neemt mee: speakers Little One
16: Ray neemt mee: Speakers X-ray
17: rjmulder
18: Bart-Jan neemt mee: Cambridge Azur 649 CD "gelampiseerd" Adcom voortrap
19: satefan neemt mee: Idunn monitor
20: Pietertje neemt mee: Mission Possibles
21;
22:
23:
24:
25:
Sietze ??
Richard neemt mee: Bryston set als backup
Weidok neemt mee: Senon TL !!!
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis"
Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
KOSTEN:
ca. 50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ?

)
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen
O ja nog even dit:
Wie wil wat meenemen om te laten horen ?
linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) 
Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier
http://www.euterpe-beetsterzwaag.nl/?page_id=66