Devialet

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Devialet

Bericht door satefan »

Kreeg net deze link door van een maat. https://en.devialet.com/expert/#models/ ... sentation/

Devialet maakt hyper-high-end totaal oplossing voor streaming, DA conversie, versterking etc etc. Klaarblijkelijk matchen zij bestaande luidsprekers aan hun DSP en mbov speaker presets het 'optimale' uit iedere speaker te halen.

Mooi concept maar toch aan de prijs...de instapper is al 5000 Euro...

Satefan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Devialet

Bericht door Henkjan »

ja, prachtig spul. veel laten ze helaas niet los over hoe ze die dsp doen, maar het zit goed in elkaar lijkt het. een vriend van me heeft kort geleden er een gekocht (om z'n Magico's mee aan te sturen) maar heb m nog niet kunnen luisteren ivm wat grote afstand (hij woont in Dubai)
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Devialet

Bericht door SSassen »

Bagger ...
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Devialet

Bericht door pappaleo »

Een fijnzinnige kwalificatie van een product dat volgens de reviewer suboptimaal presteert. :mrgreen:
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Devialet

Bericht door satefan »

SSassen schreef:
Bagger ...
"Condemnation without proper examination equals prejudice"

Ik ben dus benieuwd waarom je het bagger noemt...
Laatst gewijzigd door satefan op do 13 aug 2015, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Devialet

Bericht door ds23man »

SSassen schreef:
Bagger ...
Is je hek nou nog niet schoon? :shock:
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Devialet

Bericht door satefan »

Overigens zie ik dat in een review deze club met Tesla wordt vergeleken...een emotionele en technische revolutie...

Laat ik nu net begrepen hebben dat bijna niemand die een Tesla heeft daarna weer voor een Tesla kiest... :-k
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: Devialet

Bericht door MickRS »

Devialet heb ik in Alkmaar gezien, maar niet gehoord... Dus een echte mening heb ik niet, behalve dan dat het er goed uitziet, maar niet mijn ding is.

Tesla daarentegen... :twisted: Een jaar of twee geleden kwam ik vaak een Tesla Roadster tegen. En daarvan werd gezegd dat die toch een stuk sneller was dan de Lotus Elise waarop de Tesla gebaseerd is. Laat ik nou net toen een Elise 111R rijden. De Tesla was inderdaad sneller... Tot 30km/h, daarna had ie geen schijn van kans tegen de 'ouderwetse' Lotus. Niet rechtuit, niet bij het bochtenwerk en niet bij het remmen... 8)

Dus ik mag voor Devialet hopen dat zij hun zaken beter op orde hebben, want als het resultaat van de technische revolutie ook maar in de buurt komt van die van Tesla, dan ziet het er somber uit... :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Devialet

Bericht door ray5150 »

Maakt Devialet dan ook elektrische auto's ? :-k
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Devialet

Bericht door richard »

MickRS schreef:
.... En daarvan werd gezegd dat die toch een stuk sneller was dan de Lotus Elise waarop de Tesla gebaseerd is. Laat ik nou net toen een Elise 111R rijden. De Tesla was inderdaad sneller... Tot 30km/h, daarna had ie geen schijn van kans tegen de 'ouderwetse' Lotus.
De bedrijfs Think's van ons waren ook retesnel tot 30 km/h. Daarna moest je er voor oppassen dat je niet per ongeluk de verwarming aan zette om het ijs van de voorruit te dooien. Dan stond je een paar km later stil.

Maar we hebben nu Mercedes, dat is toch best leuk rijden.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Devialet

Bericht door beijert »

SSassen schreef:
Bagger ...
Ik heb ze van het weekend eindelijk kunnen horen, indeed bagger.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Devialet

Bericht door richard »

beijert schreef:
SSassen schreef:
Bagger ...
Ik heb ze van het weekend eindelijk kunnen horen, indeed bagger.
Op de show in Leeuwarden was het ook al geen succes.
Gebruikersavatar
salautom
Berichten: 382
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 14:12
Locatie: Ergens in het zonnige Spanje

Re: Devialet

Bericht door salautom »

'k heb de devialet speakers ook gehoord zowel op de xfi als in leeuwarden
werd er niet echt blij van moet ik zeggen.....
Plaats reactie