Eigenbouw meubel
Moderator: Beheerdersteam
Eigenbouw meubel
Na lang dubben toch maar een nieuw meubel gemaakt.
Na het aan zetten van de receiver, komt de center omhoog achter het scherm uit.
Ben nu eindelijk tevreden met deze opstelling.
Na het aan zetten van de receiver, komt de center omhoog achter het scherm uit.
Ben nu eindelijk tevreden met deze opstelling.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Eigenbouw meubel
Hoe werkt dit, motortje, mechanisch?Peter578 schreef:Na het aan zetten van de receiver, komt de center omhoog achter het scherm uit.
Re: Eigenbouw meubel
Dit is eigenlijk een elektrische raam uitzetter.
Het is een complete unit waar een ronde as 300mm uitkomt.
Het is een complete unit waar een ronde as 300mm uitkomt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Eigenbouw meubel
Ik hou wel van dit soort oplossingen, netjes gedaan! Waarschijnlijk heb je weinig ruimte ter beschikking, en dan staat het zo mooi compact bij elkaar.
