[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik heb vrijdag zo'n beetje de eerste 40 pagina's zitten doorlezen, diep respect voor wat Maarten letterlijk en figuurlijk heeft neergezet.

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
+1ray5150 schreef:Ik heb vrijdag zo'n beetje de eerste 40 pagina's zitten doorlezen, diep respect voor wat Maarten letterlijk en figuurlijk heeft neergezet.![]()
![]()
![]()
![]()
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Erg fraai
(op die afschuwelijke roosters na
)
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Die rooster zijn vanwege woef wel begrijpelijk. De speakers die ik aan het maken ben krijgen ook een frontje vanwege 2x miauw.
Nu nog "echte" versterking Maarten!
Nu nog "echte" versterking Maarten!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
proficiat ; echte "mannen" luidspreker . Ik hou wel van dit maatje !!
Enjoy the music !!
Enjoy the music !!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Thanks voor jullie berichten guys!
Ik ben echt superblij dat ik ze ein-de-lijk af heb.
Tony heeft supernetjes mijn filterkasten gemaakt voor me
Dát was de duw in de rug die ik nodig had om door te pakken.
Ruimte
Ik weet dat ze een veel grotere luisterruimte verdienen, helaas zat dat er even niet omdat we ons huis niet verkocht kregen. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. De G's die blijven nog wel even in mijn bezit denk ik zo.
Roosters
Mijn jongste zoon/viervoeter is bijna een meter hoog en krap aan 90 kilo.
Aan de achterkant zit een hele grote staart die al begint te zwiepen zodra ik 'm aankijk en soms komt Baldr vanuit de tuin de kamer ingerend met een grote voetbal in zijn waffel. Dat is geen combinatie met een 15 inch Ciare die niet meer leverbaar is. De oudste, Haggis, is soms zo blij met zijn botje dat de 12 inch PHL's ook een roosterje hebben.
Ik ga echter nog fraaie vlakke roosters maken met zwart speakerdoek.
Versterking
Komt goed........
Ik ben echt superblij dat ik ze ein-de-lijk af heb.
Tony heeft supernetjes mijn filterkasten gemaakt voor me
Dát was de duw in de rug die ik nodig had om door te pakken.
Ruimte
Ik weet dat ze een veel grotere luisterruimte verdienen, helaas zat dat er even niet omdat we ons huis niet verkocht kregen. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. De G's die blijven nog wel even in mijn bezit denk ik zo.
Roosters
Mijn jongste zoon/viervoeter is bijna een meter hoog en krap aan 90 kilo.
Aan de achterkant zit een hele grote staart die al begint te zwiepen zodra ik 'm aankijk en soms komt Baldr vanuit de tuin de kamer ingerend met een grote voetbal in zijn waffel. Dat is geen combinatie met een 15 inch Ciare die niet meer leverbaar is. De oudste, Haggis, is soms zo blij met zijn botje dat de 12 inch PHL's ook een roosterje hebben.
Ik ga echter nog fraaie vlakke roosters maken met zwart speakerdoek.
Versterking
Komt goed........
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Afgelopen week ben ik in de gelegenheid geweest een PM11S1 te kunnen lenen voor een avondje luisterenMechanicalAnimal schreef:Versterking
Komt goed........
Wat een machtige versterker
Heerlijk geluid en lekker veel grip op die laagdrivers
En zo wil het dus dat ik inmiddels de trotse eigenaar ben van een stemmig zwarte PM11S3
Op de achtergrond zie je de bijpassende Marantz CD6005 die ik via het HTforum heb kunnen kopen van een forumgenoot. Ding verkeert in absolute nieuwstaat.
Let even niet op de magneten op de bouten waarmee de drivers vastzitten.
Er komen nog mooie frontjes met zwart speakerdoek
Anyway.....dik genieten zo
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mooie versterker, zeker in die zwarte kleur.
Nu valt nog eens extra op hoe groot die luidsprekers zijn. Als je die toch zekers niet kleine Marantz afzet tegen de 15 inch driver, machtig zeg
Nu valt nog eens extra op hoe groot die luidsprekers zijn. Als je die toch zekers niet kleine Marantz afzet tegen de 15 inch driver, machtig zeg
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zie d'r anders niks van...MechanicalAnimal schreef:Tony heeft supernetjes mijn filterkasten gemaakt voor me![]()
Maar inderdaad wel een hele knappe Marantz.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Daar staat z'n tv opray5150 schreef:Zie d'r anders niks van...MechanicalAnimal schreef:Tony heeft supernetjes mijn filterkasten gemaakt voor me![]()
Geen wappers helaasray5150 schreef:Maar inderdaad wel een hele knappe Marantz.
Denk dat ie qua prijs ook niet veel scheelt met de Advance Acoustic?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Before have seen that photoray5150 schreef:MechanicalAnimal schreef:
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Nog even een paar foto's van de filters die Tony heeft gebouwd voor me 
en ja......die schroeven zijn inmiddels zwart

en ja......die schroeven zijn inmiddels zwart
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Toe maar, gespiegelde filterkasten!

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ja, je kunt rustig iets aan Tony overlaten hoor
Het geheel staat nu inmiddels al aardig wat uurtjes te draaien, spul moest duidelijk even wat inspelen.
Ik ben echt héél erg tevreden met het resultaat
Het geheel staat nu inmiddels al aardig wat uurtjes te draaien, spul moest duidelijk even wat inspelen.
Ik ben echt héél erg tevreden met het resultaat
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
+1MechanicalAnimal schreef:Ja, je kunt rustig iets aan Tony overlaten hoor![]()
Het geheel staat nu inmiddels al aardig wat uurtjes te draaien, spul moest duidelijk even wat inspelen.
Ik ben echt héél erg tevreden met het resultaat
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Nog een paar kiekjes.....
het testen van de opstelling en het aansluiten van de kabelarij.
De uiteindelijke kabels tussen de Marantz PM11S3 en de filterkasten, de kabel is van Acoustic Research welke ik heb voorzien van
WBT spades en tijdelijke banaanstekkers omdat ik niet wist welke amp er zou komen. Deze worden t.z.t vervangen door WBT-bananen.
het testen van de opstelling en het aansluiten van de kabelarij.
De uiteindelijke kabels tussen de Marantz PM11S3 en de filterkasten, de kabel is van Acoustic Research welke ik heb voorzien van
WBT spades en tijdelijke banaanstekkers omdat ik niet wist welke amp er zou komen. Deze worden t.z.t vervangen door WBT-bananen.
- morca
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 300
- Lid geworden op: za 25 jun 2011, 23:34
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mooie filterkasten kerel.
En zeer leuke amp ook,bijna tijd voor
??
Ik wacht met smart op je koffie
En zeer leuke amp ook,bijna tijd voor
Ik wacht met smart op je koffie
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Meer dan welkom Morca, ik pb je mijn nummer ff.morca schreef:Ik wacht met smart op je koffie
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zien? Luisteren moet jeray5150 schreef:Erg mooi allemaal om te zien.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
DIY zwarte schroefjes
Laatst gewijzigd door MechanicalAnimal op ma 03 aug 2015, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn

