Ze zijn best zwaar en onhandig om te verplaatsen. Nog afgezien van de kans op beschadigingen
Proof of concept (8x 2" Tangband)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Eerst maar eens een minidsp er tussen zetten en dan, misschien, heel misschien weer eens een luisterdag 
Ze zijn best zwaar en onhandig om te verplaatsen. Nog afgezien van de kans op beschadigingen
Ze zijn best zwaar en onhandig om te verplaatsen. Nog afgezien van de kans op beschadigingen
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Ik zet ze vandaag aan: niets... 
Zoek zoek, aha! Filter gaat niet aan.
Maar eens doormeten dan (het is toch 2e kerstdag, dus lekker de tijd).
Schakelaar aan: 230V op de pinnen, dus die is goed.
Primaire kant van de ringkern: 230V, daar komt de spanning dus ook aan.
Secundaire kant (gemeten op de schroefklem van het voedingsprintje): nada op het eerste paar en nada op het 2e paar
Het heeft jaren onaangetast gewerkt. Zou de ringkern kaduuk zijn? Lijkt me sterk.
Draden uit het voedingsprintje gehaald. Hmmm, wat zijn die draden donker oranje... Ik zal toch niet vergeten hebben om de coating van de draden te verwijderen? Het ZAL toch niet? Het heeft immers jaren gewerkt.
Mesje erbij gepakt, schraap schraap: licht gekleurd koper.
Nogmaals beide secundaire paren meten: 15,8V
Draadjes weer in het voedingsprintje, spanning er op: ledje gaat aan en *klik* filter schakelt weer aan
Hoe dit al die tijd per ongeluk heeft kunnen werken? Geen idee.
In ieder geval weer op naar jaren luisterplezier (jaja, het vervangen door een mini-dsp zit nog steeds in het vat, maar dat vat is ERG diep
).
Zoek zoek, aha! Filter gaat niet aan.
Maar eens doormeten dan (het is toch 2e kerstdag, dus lekker de tijd).
Schakelaar aan: 230V op de pinnen, dus die is goed.
Primaire kant van de ringkern: 230V, daar komt de spanning dus ook aan.
Secundaire kant (gemeten op de schroefklem van het voedingsprintje): nada op het eerste paar en nada op het 2e paar
Het heeft jaren onaangetast gewerkt. Zou de ringkern kaduuk zijn? Lijkt me sterk.
Draden uit het voedingsprintje gehaald. Hmmm, wat zijn die draden donker oranje... Ik zal toch niet vergeten hebben om de coating van de draden te verwijderen? Het ZAL toch niet? Het heeft immers jaren gewerkt.
Mesje erbij gepakt, schraap schraap: licht gekleurd koper.
Nogmaals beide secundaire paren meten: 15,8V
Draadjes weer in het voedingsprintje, spanning er op: ledje gaat aan en *klik* filter schakelt weer aan
Hoe dit al die tijd per ongeluk heeft kunnen werken? Geen idee.
In ieder geval weer op naar jaren luisterplezier (jaja, het vervangen door een mini-dsp zit nog steeds in het vat, maar dat vat is ERG diep
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Als je de bodem van je vat gevonden hebt : er ligt hier nog een MiniDSP in een HiFi2000 doosje, werkeloos, hij verveelt zich de pl**ris.
Vindt het niet erg om naar een nieuw baasje te gaan, die wat meer aandacht geeft dan zijn huidige baasje.
Kun je gelijk je SDX7's nog ns een aai over de bol geven
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Dat noemen we dus het wonder van kerstmisMichaelB schreef:Ik zet ze vandaag aan: niets...
Zoek zoek, aha! Filter gaat niet aan.
Maar eens doormeten dan (het is toch 2e kerstdag, dus lekker de tijd).
Schakelaar aan: 230V op de pinnen, dus die is goed.
Primaire kant van de ringkern: 230V, daar komt de spanning dus ook aan.
Secundaire kant (gemeten op de schroefklem van het voedingsprintje): nada op het eerste paar en nada op het 2e paar
Het heeft jaren onaangetast gewerkt. Zou de ringkern kaduuk zijn? Lijkt me sterk.
Draden uit het voedingsprintje gehaald. Hmmm, wat zijn die draden donker oranje... Ik zal toch niet vergeten hebben om de coating van de draden te verwijderen? Het ZAL toch niet? Het heeft immers jaren gewerkt.
Mesje erbij gepakt, schraap schraap: licht gekleurd koper.
Nogmaals beide secundaire paren meten: 15,8V
Draadjes weer in het voedingsprintje, spanning er op: ledje gaat aan en *klik* filter schakelt weer aan
Hoe dit al die tijd per ongeluk heeft kunnen werken? Geen idee.
In ieder geval weer op naar jaren luisterplezier (jaja, het vervangen door een mini-dsp zit nog steeds in het vat, maar dat vat is ERG diep).
Aad
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Binnenkort weer een update, want van de week zet ik de radio aan: rechterzijde alleen sublaag en linkerzijde alleen mid/hoog.
Bij elkaar dus 1 goeie speaker
Nou gaf de linkerspeaker al bij tijd en wijlen geen sublaag en dat zit in de connector. De rechterspeaker heeft nog nooit een probleem gehad.
Dat wordt dus voorzichtig de voet verwijderen en zien wat er aan de hand is.
Het kan zijn dat een UCD uit de rechterspeaker naar de eeuwige klasse-D velden is... Zou ook niet vreemd zijn na meer dan 6 jaar NON-STOP aan gestaan te hebben
Bij elkaar dus 1 goeie speaker
Nou gaf de linkerspeaker al bij tijd en wijlen geen sublaag en dat zit in de connector. De rechterspeaker heeft nog nooit een probleem gehad.
Dat wordt dus voorzichtig de voet verwijderen en zien wat er aan de hand is.
Het kan zijn dat een UCD uit de rechterspeaker naar de eeuwige klasse-D velden is... Zou ook niet vreemd zijn na meer dan 6 jaar NON-STOP aan gestaan te hebben
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Grrr, lastiger dan ik dacht...
Het blijkt het filter te zijn.
Op zich is dat makkelijk, ECHTER, om een Xilica XM-2040 aan te sturen zit er een seriële kabel bij.
Jullie voelen hem al... Laptops MET seriële aansluiting zijn er (bijna) niet meer, dus had ik daarvoor ooit een serieel > USB converter van Sitecom gekocht. Prima ding, deed wat het moest doen, echterrrr:
deze wordt niet meer ondersteund in Windows 7/10
Lang geklooi en #%*&^@*(&%^&*@, maar die gaat niet meer werken.
Gelukkig was ik ooit zo wijs om de oude laptop (Celeron met XP SP3) op zolder te bewaren!
Laptop gepakt, voeding weg, accu dood! AAARGH!
Half uur in de garage zoeken naar een voeding, met uiteraard een aparte 12v connector, laptop aan! Hoezeeee!
Welkom bij Windows XP, "Administrator geef uw wachtwoord in" Wel gloeiende
Wat de "alles wat heilig en lief is" was mijn password?!!!
Okee, password resettool gedownload, USB bootstick gemaakt, in de laptop.
*HUIL* laptop kan niet booten van USB, *snif*.
CD branden dan maar. CD's op...
Kwaad gaan douchen en al mijmerend: verrek we hebben ZAT van die serieel > USB dingen op het werk liggen die werken in W7!
Kort verhaal heeeeel lang gemaakt: vanavond een nieuwe poging (en een minidsp bestellen).
Wordt vervolgd
Het blijkt het filter te zijn.
Op zich is dat makkelijk, ECHTER, om een Xilica XM-2040 aan te sturen zit er een seriële kabel bij.
Jullie voelen hem al... Laptops MET seriële aansluiting zijn er (bijna) niet meer, dus had ik daarvoor ooit een serieel > USB converter van Sitecom gekocht. Prima ding, deed wat het moest doen, echterrrr:
deze wordt niet meer ondersteund in Windows 7/10
Lang geklooi en #%*&^@*(&%^&*@, maar die gaat niet meer werken.
Gelukkig was ik ooit zo wijs om de oude laptop (Celeron met XP SP3) op zolder te bewaren!
Laptop gepakt, voeding weg, accu dood! AAARGH!
Half uur in de garage zoeken naar een voeding, met uiteraard een aparte 12v connector, laptop aan! Hoezeeee!
Welkom bij Windows XP, "Administrator geef uw wachtwoord in" Wel gloeiende
Okee, password resettool gedownload, USB bootstick gemaakt, in de laptop.
*HUIL* laptop kan niet booten van USB, *snif*.
CD branden dan maar. CD's op...
Kwaad gaan douchen en al mijmerend: verrek we hebben ZAT van die serieel > USB dingen op het werk liggen die werken in W7!
Kort verhaal heeeeel lang gemaakt: vanavond een nieuwe poging (en een minidsp bestellen).
Wordt vervolgd
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Zo, met de juiste USB > serieel converter werkte het in een paar minuten. Top!
Presets opnieuw geladen en meteen werkte alles weer zoals het hoort!.... een paar minuten
Ik zet alles uit en weer aan, wederom hetzelfde probleem.
Alle andere kanalen werken en ik zie ook geen foutmeldingen.
Geen idee wat er mis mee is. Garantie zit er na 7 jaar en 9 maanden vast niet meer op.
Filter kostte 382,95. Dat was toen de voordeligste optie
Heeft Minidsp trouwens nog steeds last van een inschakelplop?
Zo ja, kan iemand me dan wijzen op een inschakelvertraging voor de uitgangen?
Presets opnieuw geladen en meteen werkte alles weer zoals het hoort!.... een paar minuten
Ik zet alles uit en weer aan, wederom hetzelfde probleem.
Alle andere kanalen werken en ik zie ook geen foutmeldingen.
Geen idee wat er mis mee is. Garantie zit er na 7 jaar en 9 maanden vast niet meer op.
Filter kostte 382,95. Dat was toen de voordeligste optie
Heeft Minidsp trouwens nog steeds last van een inschakelplop?
Zo ja, kan iemand me dan wijzen op een inschakelvertraging voor de uitgangen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
de 2x4 is in principe nog steeds gelijk, dus ja goede kans op een plop. mogelijke oplossingen:
- gewoon aan laten staan, t verbruik is maar een paar Watt (dit is wat ik doe met de set in de woonkamer)
- voeden op 12V via de miniDC (vertraagt t uitgaan van de miniDSP)
- zelf voeding maken op zo hoog mogelijke spanning met een cap van een paar mF er in (de miniDSP gaat uit als de voedingsspanning onder de ~4V komt, dus hoe hoger je begint, hoe langer t duurt; dit is wat ik gedaan heb voor de set van mn pa)
- voeden vanaf de versterker, zo weet je zeker dat die eerst uit is voordat de spanning van de miniDSP uit gaat (dit is wat ik heb in mn bios, de amp heeft een geschakelde uitgang)
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Dan is het optie 1, altijd aan laten staan, net zoals de speakers 
Heb jij toevallig ook de balanced versie van de Minidsp op voorraad?
Heb jij toevallig ook de balanced versie van de Minidsp op voorraad?
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Zo, een gebalanceerde MiniDSP is onderweg, dankzij de snelle service van Juoigâ
Ik ben benieuwd of er een geluidsmatig verschil te merken zal zijn.
Op papier komt de Xilica beter uit de bus (heb ik me laten vertellen), maar of dat hoorbaar is?
De XM-2040 is nog steeds nieuw te koop, maar om nou weer 470 euro uit te geven... Dan liever de proef op de som met bijna 1/4 van de prijs.
Ik ga er vanuit dat de vooruitgang in techniek ook wel in het voordeel van de MiniDSP zal zijn.
Volgende week weet ik het zeker.
Ik ben benieuwd of er een geluidsmatig verschil te merken zal zijn.
Op papier komt de Xilica beter uit de bus (heb ik me laten vertellen), maar of dat hoorbaar is?
De XM-2040 is nog steeds nieuw te koop, maar om nou weer 470 euro uit te geven... Dan liever de proef op de som met bijna 1/4 van de prijs.
Ik ga er vanuit dat de vooruitgang in techniek ook wel in het voordeel van de MiniDSP zal zijn.
Volgende week weet ik het zeker.
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Goed, het is eindelijk zover.
Radio aan, wederom alleen sublaag uit het rechterkanaal.
Geprobeerd om de Xilica opnieuw in te lezen, dat werkte (het inlezen), maar nog steeds alleen sublaag uit rechts.
Filter helemaal gereset en toen.... kreeg ik helemaal geen verbinding meer met het filter
MiniDSP uit de kast gehaald (die had ik vorig jaar al gekocht), voeding van het filter afgesteld op 12V en aan de laptop gehangen. Vervolgens alle draadjes aangesloten zoals het hoort en voila.
Hele operatie heeft niet meer dan een uurtje geduurd.
Van de week zet ik alles nog even vast met busjes, maar nu is er in ieder geval weer muziek.
Wat valt me op aan de MiniDSP vs. Xilica:
Ruis!
Ik zit er nu zo'n goeie 1,5 meter vandaan, maar het is duidelijk hoorbaar
Dit is wel echt balen. Alles is goed aangesloten.
Andere zaken:
Het laag loopt bij de Xilica verder door. Volgens mij vreemd, want beiden geven aan tot 20Hz door te lopen (technisch heb ik daar geen verstand van).
Het stereobeeld lijkt ook anders te zijn. Ik kan het niet exact omschrijven, maar het lijkt alsof het beeld minder breed is. Het blijft meer aan de speaker kleven.
Al met al klinkt het zeker niet beter. Het is niet dat het vervelend klinkt, maar de Xilica klonk echt beter.
Wellicht is dit het verschil tussen consumenten vs. pro-audio. Geen idee.
Wat ik niet echt verwacht had, maar toch: er is wel degelijk een (in dit geval zelfs groot) gehoormatig verschil tussen de ene en de andere DSP.
Radio aan, wederom alleen sublaag uit het rechterkanaal.
Geprobeerd om de Xilica opnieuw in te lezen, dat werkte (het inlezen), maar nog steeds alleen sublaag uit rechts.
Filter helemaal gereset en toen.... kreeg ik helemaal geen verbinding meer met het filter
MiniDSP uit de kast gehaald (die had ik vorig jaar al gekocht), voeding van het filter afgesteld op 12V en aan de laptop gehangen. Vervolgens alle draadjes aangesloten zoals het hoort en voila.
Hele operatie heeft niet meer dan een uurtje geduurd.
Wat valt me op aan de MiniDSP vs. Xilica:
Ruis!
Ik zit er nu zo'n goeie 1,5 meter vandaan, maar het is duidelijk hoorbaar
Dit is wel echt balen. Alles is goed aangesloten.
Andere zaken:
Het laag loopt bij de Xilica verder door. Volgens mij vreemd, want beiden geven aan tot 20Hz door te lopen (technisch heb ik daar geen verstand van).
Het stereobeeld lijkt ook anders te zijn. Ik kan het niet exact omschrijven, maar het lijkt alsof het beeld minder breed is. Het blijft meer aan de speaker kleven.
Al met al klinkt het zeker niet beter. Het is niet dat het vervelend klinkt, maar de Xilica klonk echt beter.
Wellicht is dit het verschil tussen consumenten vs. pro-audio. Geen idee.
Wat ik niet echt verwacht had, maar toch: er is wel degelijk een (in dit geval zelfs groot) gehoormatig verschil tussen de ene en de andere DSP.
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Mijn ervaring met mini DSP sluit aan bij jouw bevindingen, veel instel opties, lage prijs, maar qua geluidskwaliteit erg matig, inderdaad best wat ruis.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Ja, dit valt me best wel tegen.
Welke opties zijn er tot zo'n 400 euro welke makkelijk in te stellen zijn (geen Hypex DLCP).
Ik ben nu aan het kijken naar die OpenDRC modellen van MiniDSP en dan met name de gebalanceerde variant: https://www.minidsp.com/products/opendr ... opendrc-an
Voor wat betreft specs lijkt die een stuk beter te zijn dan het board wat ik nu gebruik.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Welke opties zijn er tot zo'n 400 euro welke makkelijk in te stellen zijn (geen Hypex DLCP).
Ik ben nu aan het kijken naar die OpenDRC modellen van MiniDSP en dan met name de gebalanceerde variant: https://www.minidsp.com/products/opendr ... opendrc-an
Voor wat betreft specs lijkt die een stuk beter te zijn dan het board wat ik nu gebruik.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Hmprf, die ruis irriteert echt wel.
Hier ga ik geen weken mee leven.
Ik ga toch maar z.s.m. opzoek naar een alternatief. Mocht iemand een goeie suggestie hebben, bij voorkeur een eenvoudige oplossing, dan hoor ik dat graag!
Hier ga ik geen weken mee leven.
Ik ga toch maar z.s.m. opzoek naar een alternatief. Mocht iemand een goeie suggestie hebben, bij voorkeur een eenvoudige oplossing, dan hoor ik dat graag!
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Nee,ik ben niet van de WC eend.
Maar waarom denk je dat de DLCP zo populair is, hier op het forum ?
- Er is niet veel anders/beters voor dezelfde prijs.
- Goede geluidskwaliteit. (Bruno...), en veelzijdige aansluitingen.
- Goede ondersteuning / firmware uitleg via een directe lijn op het forum. (Lees : forumlid ds23man heeft meegewerkt aan het ontwikkelen van de software.)
Werken met DSP's is bij voorbaat al niet eenvoudig, vooral niet bij actief aangestuurde meerweg systemen.
Wat ook nog kan is kijken naar een actieve pro-audio rack proccesor als de DBX driverack of de Behringer DCX2496. kost ongeveer net zoveel.
Maar waarom denk je dat de DLCP zo populair is, hier op het forum ?
- Er is niet veel anders/beters voor dezelfde prijs.
- Goede geluidskwaliteit. (Bruno...), en veelzijdige aansluitingen.
- Goede ondersteuning / firmware uitleg via een directe lijn op het forum. (Lees : forumlid ds23man heeft meegewerkt aan het ontwikkelen van de software.)
Werken met DSP's is bij voorbaat al niet eenvoudig, vooral niet bij actief aangestuurde meerweg systemen.
Wat ook nog kan is kijken naar een actieve pro-audio rack proccesor als de DBX driverack of de Behringer DCX2496. kost ongeveer net zoveel.
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Ik vond de 2x4 in combinatie met minidigi best te pruimen, de mini sharc met curryman dacs is gewoon erg goed moet ik zeggen.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Bedankt voor jullie reacties!
De Xilica zat op exact dezelfde manier aangesloten, maar daar was het zo goed als stil (alleen hoorbaar op 20cm afstand).
Ik begrijp dat een DLCP goed zal zijn, zat over gelezen.
Wat mij alleen erg tegenstaat is dat het geen "plug and play" is in de zin van het is een complete oplossing.
Het zou dan inhouden:
- DLCP : 335 euro
- Add-on board: 212 euro euro
- Kast + voeding + overig: 200 euro
- heel veel tijd, die ik niet meer heb, maanden verder, gaat nooit meer afkomen, eindigt in de garage bij de rest van de "ooit nog doen spullen".
Serieus, een DLCP project ga ik niet meer trekken.
Ik kan er morgen wel een andere aan hangen. Ik heb zat 12V voedingen liggen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat mijn ongelijk bewezen wordt op dit forum
Maakt het nog verschil dat bij mij de versterking vóór de DSP plaatsvindt (wat meestal een no-no is, zo lees ik tenminste)?ray5150 schreef:Nee,ik ben niet van de WC eend.
Maar waarom denk je dat de DLCP zo populair is, hier op het forum ?
- Er is niet veel anders/beters voor dezelfde prijs.
- Goede geluidskwaliteit. (Bruno...), en veelzijdige aansluitingen.
- Goede ondersteuning / firmware uitleg via een directe lijn op het forum. (Lees : forumlid ds23man heeft meegewerkt aan het ontwikkelen van de software.)
Werken met DSP's is bij voorbaat al niet eenvoudig, vooral niet bij actief aangestuurde meerweg systemen.
Wat ook nog kan is kijken naar een actieve pro-audio rack proccesor als de DBX driverack of de Behringer DCX2496. kost ongeveer net zoveel.
De Xilica zat op exact dezelfde manier aangesloten, maar daar was het zo goed als stil (alleen hoorbaar op 20cm afstand).
Ik begrijp dat een DLCP goed zal zijn, zat over gelezen.
Wat mij alleen erg tegenstaat is dat het geen "plug and play" is in de zin van het is een complete oplossing.
Het zou dan inhouden:
- DLCP : 335 euro
- Add-on board: 212 euro euro
- Kast + voeding + overig: 200 euro
- heel veel tijd, die ik niet meer heb, maanden verder, gaat nooit meer afkomen, eindigt in de garage bij de rest van de "ooit nog doen spullen".
Serieus, een DLCP project ga ik niet meer trekken.
Nog niet gedaan, maar lijkt me niet erg waarschijnlijk.hannesie schreef:Je voeding al gecontroleerd?
Of vervangen.
Ik kan er morgen wel een andere aan hangen. Ik heb zat 12V voedingen liggen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat mijn ongelijk bewezen wordt op dit forum
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Ik kan mij in ieder geval mij niet herinneren dat mijn opzet met de MiniDSP zo verschrikkelijk ruist.
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Nee heb eigenlijk ook nooit veel ruis bemerkt van minidsps. Is er nog iets aan gain structure te verbeteren?
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Mijn ervaring is dat de volumeregeling na de dsp moet. Of dat je de volumeregeling van de dsp gebruikt. Wanneer de MIniDSP te weinig input krijgt wordt hij plat en kan hij ruisen.
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Gebruikte jij ook actieve speakers en zat de DSP ook tussen voor- en eindversterker?hannesie schreef:Ik kan mij in ieder geval mij niet herinneren dat mijn opzet met de MiniDSP zo verschrikkelijk ruist.
Ik begrijp van HenkJan dat het met een volumepot kan op het bordje.FR_Aad schreef:Mijn ervaring is dat de volumeregeling na de dsp moet. Of dat je de volumeregeling van de dsp gebruikt. Wanneer de MIniDSP te weinig input krijgt wordt hij plat en kan hij ruisen.
Net even gekeken hoe dat zit en dat lijkt me wel een optie. Er is meer dan genoeg head-room v.w.b. volume.
https://www.minidsp.com/products/access ... pot-detail
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Ik gebruik dan de opzet die knuisje had ontwikkeld en dan van daaruit de volumeregeling.
Dus ook 4 eindtrappen, nu in een kleine opzet.
Dit topic. http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1514744
Dus ook 4 eindtrappen, nu in een kleine opzet.
Dit topic. http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1514744
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Ik had een vroege versie van de MiniDSP en heb drie header pinnen in de header gestoken. Een hele goedkope mono potmeter is dan voldoende.
Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Zo dan, even een schop van grofweg 2,5 jaar!
Ze bestaan nog hoor en staan te verstoffen naast m'n buro..., MAAR daar komt met een paar dagen verandering in!
We hebben sinds een goeie maand een vaste trap (was een vlizotrap) en een dakkapel op de verdieping van de garage.
Ik ben daar met noeste arbeid bijna klaar mee.
Dit weekend gaan de spullen er in.
Het wordt een vaste bios / luisterruimte
Om het een beetje spannend te houden, hier alleen 2 foto's van de situatie zoals 'ie was
Lijkt klein, maar is 6,30m x 5,10 en 2,5m hoog.
(p.s.) als dit in een ander forumonderdeel thuis hoort, dan graag verplaatsen. Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen.
Ze bestaan nog hoor en staan te verstoffen naast m'n buro..., MAAR daar komt met een paar dagen verandering in!
We hebben sinds een goeie maand een vaste trap (was een vlizotrap) en een dakkapel op de verdieping van de garage.
Ik ben daar met noeste arbeid bijna klaar mee.
Dit weekend gaan de spullen er in.
Het wordt een vaste bios / luisterruimte
Om het een beetje spannend te houden, hier alleen 2 foto's van de situatie zoals 'ie was
Lijkt klein, maar is 6,30m x 5,10 en 2,5m hoog.
(p.s.) als dit in een ander forumonderdeel thuis hoort, dan graag verplaatsen. Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen.
