En de drivers zijn er weer uit, wat die zitten nu in de andere baffle die vanmiddag van kunstleer is voorzien.
Zo zien de baffle er nu uit als hij op de kast zit.
Op zich is dit niet zo'n heel moeilijk werkje, maar op de hoeken heb ik wel even zitten zweten.
Dan even over de afwerking, ik heb besloten om geen Osmo Hardwax te gaan gebruiken, maar een gelijksoortig spul van de
Hornbach.
Dit heb ik in het voorjaar gebruikt voor mijn tuinmeubels, met positief resultaat.
Groot voordeel hiervan is dat dit blik 1/3e kost van de voornoemde Osmo.
Voordat ik de kasten vol smeer, en het toch blijkt tegen te vallen, eerst maar een proefstukje maken.
Het is een soort witte melkachtige substantie die je dik opbrengt met een kwast,
na een kwartiertje intrekken de restanten wegvegen met katoenen doek, en vervolgens 24 uur laten drogen tot de volgende laag.
dinsdag weten we dus hoe het uiteindelijk wordt.