even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

sieger82
Berichten: 1
Lid geworden op: di 07 jul 2015, 16:05

even voorstellen

Bericht door sieger82 »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Sieger en ik ben zendamateur. Ik mag dus graag het een en ander zelf bouwen, waaronder audio spul.

Ik ben eigenlijk pas recent besmet met het audio-virus maar 't is een leuke uitlaatklep :D

Momenteel ben ik een tweetal Objective2 hoofdtelefoonversterkers aan het bouwen. Erg leuk. Iemand op dit forum hier ervaring mee?

Voor geinteresseerden heb ik nog een aantal printjes over (kon ze alleen per 10 bestellen). Dus als je interesse hebt, pm dan even (5 euro incl verzendkosten).
pcb.jpg
Plaats reactie