Nee, het blijft zo gemier in de marge. De signaal ground van de ingang moet net als bij die vorige print, helemaal rondom de print wandelen. Dat is sowieso een slechte lay-out Je eerste printje was gewoon goed op dat ene foutje na. Had je allang af kunnen hebben en in elkaarray5150 schreef:Deze ook niet...Ah!buis schreef:Ook ong. 6x6 en GEEN draadbrug !![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit meer wat jij bedoelt, Peter ?
Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Ik kan mij jouw aversie tegen Conrad wel voorstellen, ik vind die site ook een ramp.ray5150 schreef:En die toko is nou net een no-go voor mij.
de zoekmachine werkt echter wel aardig
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Vind het ook geen prettige site, kunnen een voorbeeld aan EOO nemen. Daar staat alles in duidelijke rubrieken en vind je zo wat je nodig hebt. Bij Conrad zoek je je altijd de rambam als je niet direkt de juiste benaming weet.
Onzinnig hoge porto kosten tot EUR 25,-, als je iets kleins nodig is dit vervelend. Dan duurt het altijd een paar dagen voor de bestelling er is, bij EOO wordt het dezelfde dag verzonden.
Onzinnig hoge porto kosten tot EUR 25,-, als je iets kleins nodig is dit vervelend. Dan duurt het altijd een paar dagen voor de bestelling er is, bij EOO wordt het dezelfde dag verzonden.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Ik bestel ook graag bij EOO, en als ik wat meer nodig heb bij Mouser.Barry2001 schreef:Vind het ook geen prettige site, kunnen een voorbeeld aan EOO nemen. Daar staat alles in duidelijke rubrieken en vind je zo wat je nodig hebt. Bij Conrad zoek je je altijd de rambam als je niet direkt de juiste benaming weet.
Onzinnig hoge porto kosten tot EUR 25,-, als je iets kleins nodig is dit vervelend. Dan duurt het altijd een paar dagen voor de bestelling er is, bij EOO wordt het dezelfde dag verzonden.
en als ik het echt nergens anders kan vinden dan komt Conrad pas in beeld.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Nog maar 's eentje, je moet toch ergens de dag mee doorkomen
Ongeveer 4,5x6cm
Anne
Ongeveer 4,5x6cm
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28475
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Het eten was weer niet te vreten Anne?
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Ik denk dat dit wat beter in de smaak valt.
Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die iets tegen Conrad heeft.
Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die iets tegen Conrad heeft.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Wat grootray5150 schreef:Ik denk dat dit wat beter in de smaak valt.
Anne
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
De reden is dat alle bestellingen via Duiitsland loipen.Barry2001 schreef:Vind het ook geen prettige site, kunnen een voorbeeld aan EOO nemen. Daar staat alles in duidelijke rubrieken en vind je zo wat je nodig hebt. Bij Conrad zoek je je altijd de rambam als je niet direkt de juiste benaming weet.
Onzinnig hoge porto kosten tot EUR 25,-, als je iets kleins nodig is dit vervelend. Dan duurt het altijd een paar dagen voor de bestelling er is, bij EOO wordt het dezelfde dag verzonden.
Ik heb weleens meegemaakt dat er in DL een of andere onduidelijke feestdag gevierd moest worden, waardoor de bestelling zeker een week op zich heeft laten wachten.
De laatste keer heb ik iets bij ElektronicaWereld.nl besteld.
Als het in een enveloppe past maar 1,95 euro verzendkosten.
Ze hebben alleen niet zoveel als Conrad, maar in ieder geval niet zo'n "nete"site om te zoeken.
Aad
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Hè hè, eindelijk eens een wedstrijd..... "wie heeft de kleinste" i.p.v. de grootste.

En wat Conrad betreft, dat vind ik ook een klote firma.
Paul.
En wat Conrad betreft, dat vind ik ook een klote firma.
Paul.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Mwah, ik mijd ze ook voor zo ver mogelijk. Maar ze hebben toch wel wat bijzondere dingen zoals frontplaatmateriaal voor gebruik met de inkjet/laserprinter. In dat geval: "Always make compromises if it don't care" 
Laatst gewijzigd door Pjotr op ma 22 jun 2015, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Nooit iets van Conrad betrokken, altijd gewoon naar de winkel in de stad, meestal Brusselpvanlingen schreef:Hè hè, eindelijk eens een wedstrijd..... "wie heeft de kleinste" i.p.v. de grootste.![]()
En wat Conrad betreft, dat vind ik ook een klote firma.
Paul.
Nog even een bijdrage aan de wedstrijd
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Prutsers, in SMD en dubbelzijdig/vierlaags past ie op een postzegel 
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
De mini Crescendo is een ander topic 
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
ja, kijk 'ns, als ik een spoorbreedte pak van 0.012 Inch, en de weerstanden verticaal zet, heb ik een oppervlakte die misschien minder dan de helft dan het ontwerpje van Anne is.pvanlingen schreef:Hè hè, eindelijk eens een wedstrijd..... "wie heeft de kleinste" i.p.v. de grootste.![]()
Maar dat kan ik niet maken, word veels te veel priegelen.
(over ongeveer twee weken is de BAT83 weer op voorraad, een groot voordeel van werken in Amsterdam is dat ik geen verzendkosten bij EOO betaal, ik haal het meestal op daar.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Natuurlijk past dat op een postzegel, zeker met 603 of nog kleiner en als je die lompe aansluitblokken vervangt door wat kleiners.SSassen schreef:Prutsers, in SMD en dubbelzijdig/vierlaags past ie op een postzegel
Ik geloof alleen niet dat het de bedoeling is om in SMD te gaan werken en zeker niet dubbelzijdig, Ray gaat gewoon zelf een printje etsen.
En ja het is maar een wapperstuurschakeling. Verder is een Klein SMD printje in de omgeving van zoiets als de Crescendo ook geen pan.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Naar aanleiding van (21 jun)
.
Wel in dezelfde trant met gewone onderdelen en niet valsspelen met veel te dunne sporen.Dus niet,
Dat van die "lompe aansluitblokken" opmerking van MrTube, idd bij een kleine print horen kleine aansluitingen.
Maar dan komt weer "ja zo kan ik 't ook"
Anne
vond ik dat wel aardig om daar 's wat aan te sleutelenray5150 schreef:Verbeterde layout voor de VU meter, veel kleiner dan dit ga ik hem niet krijgen (6x6 centimeter):
Wel in dezelfde trant met gewone onderdelen en niet valsspelen met veel te dunne sporen.Dus niet,
Mijn tekening is wel klein maar geen gepriegelray5150 schreef:ja, kijk 'ns, als ik een spoorbreedte pak van 0.012 Inch, en de weerstanden verticaal zet, heb ik een oppervlakte die misschien minder dan de helft dan het ontwerpje van Anne is.
Maar dat kan ik niet maken, word veels te veel priegelen.
Dat van die "lompe aansluitblokken" opmerking van MrTube, idd bij een kleine print horen kleine aansluitingen.
Maar dan komt weer "ja zo kan ik 't ook"
Anne
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Dat ds23man zich geen zorgen maakt over de ‘integratie’-tijd, zoals ie op 1 februari j.l. deed bij http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=8&t=21711.
Hier moet 47μF! opgeladen worden met ca. 40mA en deze stroom loopt ook door de ingangsweerstand/condensator en dat is niet goed.
Hier moet 47μF! opgeladen worden met ca. 40mA en deze stroom loopt ook door de ingangsweerstand/condensator en dat is niet goed.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Van alle dingen waar hij zich zorgen om maakt heeft dat, denk ik, een hele lage prioriteit. 
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Ik had net 40 van die 2 en 3 polige printkroonstenen laten aanrukken, zal ik ze gebruiken ook !Ah!buis schreef:Dat van die "lompe aansluitblokken" opmerking van MrTube, idd bij een kleine print horen kleine aansluitingen.
Maar dan komt weer "ja zo kan ik 't ook"![]()
En klein is natuurlijk iets anders dan compact.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Bovendien klopt mtb zijn verdere aanname ook nietHenkjan schreef:zonder sneer mag ook hoor
(Edit op speciaal verzoek van Anne)
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 23 jun 2015, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Hoef je toch niet zo vrolijk over te wezenPjotr schreef:Bovendien klopt mtb zijn verdere aanname ook nietHenkjan schreef:zonder sneer mag ook hoor
Mtb zet graag de (zijn) puntjes op de i , zelf vind ik één wel genoeg
Anne
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Pjotr wil je voor mij uitleggen waarom mtb zijn aanname niet klopt. Leer ik weer iets.Pjotr schreef:Bovendien klopt mtb zijn verdere aanname ook nietHenkjan schreef:zonder sneer mag ook hoor
(Edit op speciaal verzoek van Anne)
Co
